#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 21 بهمن ماه

پیش بینی بازار 21 بهمن ماه
کد: 16058   تاریخ انتشار :۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶

بازاری متلاطم در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای مختلف و در راس آنها نمادهای بانکی بودیم . از نیمه های صف خرید وبصادر از سوی حقوقی عرضه گردیده و متعاقب آن حجم عرضه در سایر گروهها افزوده گردید تا شاهد کاهش شدید قیمت ها باشیم .روند رو به پایین بازار تا اواخر وقت ادامه یافت .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، امروز طلا با اندکی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 1189 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی امروز نیز در ابتدای وقت با افت قیمتی همراه گردیده و در ادامه شاهد بازگشت قیمت بود . نفت برنت هم اینک در نرخ 33 دلار و 34 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد . در بازار ارز ، در ادامه روند رو به پایین قیمت ها ، دلار امروز با کاهش قیمت بیشتری مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با حدود 10 تومان کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 3541 تومان رسید .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس ، طی معاملات روز اخیر وضعیت بشدت متلاطماتی را شاهد بود . افزایش شدید ارزش معاملات و ورود ارزش خالص معاملات به کانال 1000 میلیارد تومانی در کنار تلاطمات شدید قیمتی 2 سینگال اولیه برای برخورد بازار به سقف میان مدتی خود می باشد . از نقطه نظر سطوح حمایت و مقاومت ، شاخص کل به سطح مقاومتی خود نفوذ نموده و در صورتیکه طی دو روز آینده شاخص کل بالای سطح 76 هزار واحد تثبیت گردد می توان انتظار ادامه رالی صعودی بازار داشت . طی معاملات فردا به احتمال بسیار زیاد ارزش معاملات نسبت به روز جاری با افت همراه خواهد گردید که علت این مساله عدم تمایل سهامداران به فروش در منطقه منفی می باشد . پیش بینی می گردد بازار فردا در بسیاری از نمادها و گروهها کار خود را در محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه آغاز نموده و در ادامه احتمالا شاهد نوساناتی در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات خواهیم بود . برای بازار فردا سه سناریو می توان متصور بود . سناریوی اول بازگشایی بازار در محدوده منفی کامل ، افزایش تدریجی قیمت ها و بسته شدن بازار بالاتر از قیمت های پایانی ! سناریوی دوم بازگشایی بازار در محدوده منفی کامل ، تلاطمات قیمتی در محدوده متفی و بسته شدن بازار در محدوده قیمت های پایانی و سناریوی سوم بازگشایی بازار در محدوده منفی کامل ، تلاطمات قیمتی در محدوده متفی و بسته شدن بازار در محدوده پایان تر از قیمت های پایانی ! در صورت وقوع سناریوی اول بازار به مسیر صعودی خود ادامه خواهد داد و در صورت وقوع سناریوی دوم و سوم سینگال خروج از بازار تقویت خواهد گردید .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر