#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 21 دی ماه

پیش بینی بازار 21 دی ماه
کد: 14749   تاریخ انتشار :۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰

بازاری نوسانی در محدوده سبز رنگ تابلو

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت اولین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات کار خود را اغاز نمودند . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردیده تا زمینه کاهش قیمت بیشتر سهم ها فراهم گردد. پس از گذشت دقایق ابتدایی با افزایش حجم تقاضا سهم ها وارد منطقه سبز رنگ تابلوی معاملات گردیدند اما این پایان کار نبوده و تا پایان وقت بارها شاهد رفت و برگشت قیمتها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات بودیم .

بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، طلا روز نسبتا آرامی را در معاملات آخرین روز هفته تجربه نمود . این فلز گران بها طی معاملات روز اخیر در محدوده 1103 دلار در هر انس در حال معامله بود . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی ، روز جمعه در ابتدا شاهد کمی افزایش قیمت ها بوده و در ادامه مجددا با کاهش قیمت مواجه گردید . بطوریکه نفت برنت با 1 درصد کاهش قیمت به سطح 33 دلار و 35 سنت افزایش قیمت یافت . در بازار ارز ، دلار در ادامه روند رو به بالای خود ، امروز باز هم با افزایش قیمت همراه گردیده و به سطح 3735 تومان رسید .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از اصلاح قیمتی روز گذشته ، امروز از همان نیم ساعت ابتدایی وقت با رشد قیمت در بسیاری از سهم ها مواجه گردید . علت این مساله را می توان در نبود فروشنده بالقوه در بازار دانست چرا که در برهه ای از وقت معاملات در شرایطی که شاهد تقاضایی در بازار نبودیم در مقابل عرضه عمده ای نیز در بازار صورت نگرفته تا رفته رفته بازار آهنگی رو به بالا به خود بگیرد . امروز همچنین حجم معاملات نیز با کاهش مواجه گردیده و ارزش معاملات به محدوده 140 میلیارد تومان تقلیل یافت . از نقطه نظر مباحث تکنیکال در روند رو به بالای بازار چنانچه اصلاحات بازار با حجم کمی همراه گردیده و اصلاح چندان به درازا نکشد ، روند رو به بالا ادامه خواهد داشت . این اتفاق در بازار روز اخیر به وضوح قابل مشاهده بود که این مساله نوید بخش اصلاح کوتاه مدت بازار و ادامه روند رو به بالای بازار می باشد . بازار فردا با تاسی از این سناریو احتمالا در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات با نوساتی همراه خواهد گردید تا پس از دست به دست شدن بخشی از سهام شرکتها زمینه ادامه رالی رو به بالای بازار برای روزها و هفته های آینده فراهم گردد.

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر