#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 28 بهمن ماه

پیش بینی بازار 28 بهمن ماه
کد: 16355   تاریخ انتشار :۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

ادامه فشار فروش در نیمه ابتدایی وقت / تغییر جهت بازار از اواسط وقت

خلاصه ای از بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده صفرتابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . ساعت ابتدایی وقت افزایش حجم عرضه ها موجب گردید قیمت ها با افت 2 تا 4 درصدی همراه گرددند . پس از گذشت ساعت قیمت ها با افزایش نسبی مواجه گردیدند . اما موج دوم فروش از اواسط وقت موجب گردید تا قیمت ها مجددا با کاهش همراه گردند . پس از افت و خیز نیمه اول وقت ، بازار به تعادل نسبی رسیده و حجم معاملات با کاهش مواجه گردید .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کاهش قیمت 1 درصدی مواجه گردیده و به سطح 1201 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی امروز با نوسانات قیمتی شدیدی همراه گردید . در ابتدای وقت نفت برنت با 4 درصد افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح 35 دلار در هر بشکه رسید اما در ادامه مجددا قیمت به سطح روز گذشته رسید . نفت برنت هم اینک در نرخ 34 دلار و 6 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد . در بازار ارز ، دلار پس از چند روز افت قیمتی ، امروز اندکی افزایش قیمت را شاهد بود . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3465 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس طی معاملات روز اخیر در پی انتشار خبر عرضه سهام شرکت پتروشیمی فجر با افزایش عرضه مواجه گردیده و با کاهش عمومی قیمت ها همراه گردید . طبق اطلاعیه سازمان بورس مقرر گردید فردا مورخ 28 بهمن ماه 8 درصد از سهام این شرکت معادل 200 میلیون سهم در نماد بفجر برای اولین بازار در بازار دوم بورس عرضه اولیه گردد . با توجه به پیش بینی eps 260 تومانی این شرکت برای سال جاری و میانگین p/e 5 گروه پتروشیمی ، احتمالا سهام این شرکت در محدوده قیمتی 1300 تومان عرضه خواهد گردید . همچنین مقرر گردیده 30 میلیون سهم از این شرکت به کاربران آنلاین تخصیص داده شود که با توجه به تعداد کاربران بر خط به هر کاربر حدود 1000 سهم معادل 1 تا 2 میلیون تومان اختصاص داده خواهد شد . بازار فردا در ادامه وضعیت آخر وقت روز اخیر در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز خواهد نمود . در ادامه احتمالا شاهد افزایش فشار فروش در جهت تامین نقدینگی لازم برای خرید سهام این شرکت تازه وارد خواهیم بود . از اواسط وقت در پی کاهش عرضه ها و افت مناسب قیمت ها ، احتمالا شاهد افزایش نسبی قیمت ها خواهیم بود که در این بین نمادهایی که با افت قیمت بیشتری مواجه گردیده اند ، با اقبال بیشتری از سوی بازار مواجه خواهند گردید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر