۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 29 آذر

پیش بینی بازار 29 آذر
کد: 827   تاریخ انتشار :۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳

تعادل نسبی در کلیت بازار

پس از روند نزولی شدیدی که در روزهای ابتدایی هفته گذشته شاهد آن بودیم دو روز پایانی هفته وضعیت کمی متعادل گردید و حتی برخی گروهها از جمله گروه بانکی و همچنین بیمه با افزایش قیمت نیز مواجه گردیدند که از دلایل این مساله می توان به پایان فشار فروش دارندگان اعتبار ، تغییر سکان دار اصلی بورس یعنی جایگزینی دکتر فطانت فر بجای صالح آبادی و برخورد شاخص با کف قیمتی خود در محدوده 70000 واحد اشاره نمود .

روز گذشته دکتر فطانت فر رئیس جدید سازمان بورس طی مصاحبه ای اظهار نمود برای حل مشکلات بازار سرمایه و توسعه این بازار برنامه مفصلی تدوین گردیده است . سخنان اخیر رئیس جدید سازمان بورس در کنار عزم دولت بر کاهش نرخ بهره بانکی که به زعم نگارنده مهم ترین عامل افت و رکود یکسال اخیر بازار می باشد بارقه ای از امید را در دل فعالان بازار ایجاد نموده است . در کنار این مساله در صورت کاهش نرخ خوراک شرکتهای پتروشیمی از سوی دولت که این روزها زمزه های آن از گوشه و کنار به گوش میرسد ، روند میان مدت بازار را افزایشی خواهد نمود .

برای بازار فردا وضعیت نسبتا متعادلی را برای اکثر گروههای بازار متصور هستیم که با کمی افزایش اعتماد فعالان بازار به حمایت شرکتهای حقوقی ، حتی می توان چشم داشت غلبه تقاضا بر عرضه و افزایش قیمت برخی نمادها را داشت .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219