۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 30 آذرماه

پیش بینی بازار 30 آذرماه
کد: 13733   تاریخ انتشار :۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳

افت بیشتر قیمت ها / بازگشت نسبی بازار از اواسط وقت

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس طی معاملات روز اخیر در ابتدای وقت در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . در ادامه به مرور شاهد افزایش حجم عرضه بودیم که این مساله موجب گردید به مانند روز گذشته قیمت سهام بسیاری از شرکتها با کاهش همراه گردد . پس از افت قیمت اولیه بازار کمی متعادل گردید . در ادامه بازار با موج دوم فروش تا محدوده 3 تا 5 منفی دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یافت .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی در آخرین روز هفته میلادی ، طلا با اندکی افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به سطح 1065 دلار در هر انس رسیده و نفت خام برنت در ادامه روند نزولی خود با نفوذ به کانال 36 دلار ، به سطح 36 دلار و 37 سنت در هر بشکه رسید . اما در بازار ارز روز اخیر دلار وضعیت متعادلی را در بازار آزاد شاهد بود . اما در بازار ارز روز اخیر دلار وضعیت متعادلی را در بازار آزاد شاهد بود . این ارز رایج بازار کار خود را در این هفته در نرخ 3630 تومان کار خود را آغاز نموده و در ادامه با کمی افزایش قیمت به نرخ 3635 تومان رسید .

پیش بینی بازار فردا بازار بورس چند روزیست که روندی نزولی را آغاز نموده و با شیب زیادی در حال درنوردیدن قیمت های جدید می باشد . این در حالیست که برخی نمادها و گروهها به محدوده حمایت های بسیار محکم خود رسیده و حتی شاهد نفوذ قیمت سهام برخی شرکتها به این محدوده ها می باشیم . از جمله می توان به نمادهای خودرویی اشاره نمود ؛ امروز برخی نمادهای خودرویی از جمله خودرو و خزامیا به محدوده حمایتی خود نفوذ کرده و در صورت عدم برگشت قیمت این دو سهم شاهد نزولی دست کم 10 تا 15 درصدی در این دو نماد خواهیم بود . افت نماد خودرو به دلیل لیدری گروه خودرویی و مطرح بودن این نماد در بازار ، احتمالا موجبات کاهش قیمت سایر سهم های گروه و در ادامه سایر گروههای بازار را فراهم خواهد نمود. فارغ از بحث گروهها ، شاخص کل نیز نیز در سطحی بحرانی قرار گرفته و در صورت نفوذ شاخص کل به سطح 60 هزار واحد احتمال نزول بیشتر و رسیدن شاخص کل به سطح 64 هزار واحد در بازه میان مدت چندان دور از انتظار نخواهد بود . با توجه به وضعیت شکل گرفته در بازار ، می توان چنین انتظار داشت که بازار فردا نیز با شدتی کمتر مسیر نزولی خود را ادامه خواهد داد و مانند روز اخیر برخی نمادها حتی تا محدوده منفی کامل دامنه نوسان روزانه افت قیمت را تجربه خواهخند نمود . با توجه به خروج بخش عمده ای از فروشندگان بالقوه بازار ، احتمالاساعت پایانی وقت بازار با کمی اصلاح قیمتی مواجه خواهد گردید .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70