۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 30 دی ماه

پیش بینی بازار 30 دی ماه
کد: 15215   تاریخ انتشار :۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲

ادامه روند صعودی بازار

خلاصه ای از وضعیت بازار طی معاملات روز اخیر بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت بر حجم تقاضا خصوصا در نمادهای خودرویی افزوده گردیده تا قیمت ها با افزایش بیشتری همراه گردیده و نمادهای خودرویی با صف خرید مواجه گردند . پس از رشد نسبی بازار ، قیمت ها کمی با اصلاح مواجه گردیدند . فضای مثبت بازار در پایان وقت معاملات ادامه یافته تا شاهد روزی سبز رنگ برای بازار باشیم .

. بازارهای بین المللی و ارز در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کمی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 1087 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت ، امروز با رشد 3.5 درصدی قیمت مواجه گردیده و به سطح 29 دلار و 74 سنت رسید . در بازار ارز ، دلار امروز با کمی کاهش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3600 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. پیش بینی بازار فردا بازار بورس پس از اصلاح قیمتی روز یکشنبه ، از اواسط وقت روز گذشته با افزایش حجم تقاضا مواجه گردیده تا زمینه ادامه رالی رو به بالای بازار فراهم گردد . یکی از عوامل مهم ادامه روند صعودی بازار ، انتشار اخبار رفع تحریم ها و همچنین عقد قراردادهای جدید شرکتهای ایرانی با همتایان خارجی خود می باشد . از جمله این موارد می توان به خبر مذاکره شرکت بنز با ایران خودرو برای عقد قرارداد با ایران خودرو دیزل اشاره نمود که این مساله موجب تشکیل صف سنگین خرید برای نمادهای و سایر نمادهای خودرویی گردید . از نقطه نظر تکنیکال شاخص بورس با ثبت رقم 66118 واحد در حال طی نمود مسیر خود در راه رسیدن به سقف و مقاومت 69500 واحد می باشد . مسیر رو به بالای بازار در حالی طی می گردد که امروز حجم معاملات با افزایش بیشتری نسبت به روز گذشته همراه گردید تا حجم معاملات تایید کننده این روند باشد . در مقام مقایسه بازار در دو برهه زمانی فروردین و تیر ماه سال جاری با مقطع فعلی ، می توان تفاوت وضعیت بازار را به وضوح مشاهده نمود . تغییر جهت بازار پس از اصلاح دو روز گذشته موجب بازگشت اعتماد به بازار گردیده که این مساله انتظارات برای ادامه روند رو به بالای قیمت ها را افزاش داده است . بر این اساس بازار فردا در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت های آخرین معاملات روز اخیر کار خود را آغاز خواهد نمود . در ادامه احتمالا شاهد نوسانات قیمتی در محدوده سبز رنگ دامنه نوسان روزانه خواهیم بود . در نهایت بازار در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را در واپسین روز هفته به پایان خواهد برد .

پیش بینی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70