۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

پیش بینی بازار 8 بهمن ماه

پیش بینی بازار 8 بهمن ماه
کد: 1954   تاریخ انتشار :۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۴

بازگشت تعادل نسبی به بازار

بازار بورس طی روز اخیر در سایه حمایت بزرگان حقوقی بازار از نمادهای مطرح و همچنین کاهش حجم عرضه ها وضعیت متعادل و گاها روبه بالایی را در بازار روز اخیر تجربه نمود . ثبات قیمت نفت برنت حول نرخ 48 دلار در هر بشکه موجب گردیده حجم عرضه ها با کاهش زیادی همراه گردد . همچنین حمایت شرکتهای حقوقی نیز به کمک بازار آمده تا روند نزولی هفته های گذشته متوقف گردد .

در صورت ثبات بازار در قیمتهای فعلی ، با توجه به اخبار و رویدادهای مثبت سیاسی ( از جمله طرح 11 سناتور کنگره در حمایت از مذاکرات ) و همچنین تلاش هایی که برای شفاف سازی های صنایع در حال انجام می باشد و همچنین برخی اخبار مثبت مرتبط با بازار ( از جمله طرح ورود غیر مستقیم بانکها به بازار سرمایه ) ، می توان روند رو به بالای ملایمی را در اکثر گروهها طی چند هفته آینده انتظار داشت .

برای بازار فردا به مانند روز اخیر انتظار وضعیتی متعادل برای کلیت بازار وجود دارد که که با کمی حمایت در محدوده مثبت حتی می توان انتظار مثبت شدن بازار را نیز داشت .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70