۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

چرا ایران خودرو و پژو به نتیجه نمی‌رسند؟

چرا ایران خودرو و پژو به نتیجه نمی‌رسند؟
کد: 10437   تاریخ انتشار :۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۵

نجفی منش می گوید: ایران خودرو و پژو هر کدام دو شرکت خودروسازی مستقل هستند که در قالب قرارداد های مورد توافق طرفین با یکدیگر همکاری می کنند. دخالت مطبوعات ما و مطبوعات فرانسه در این قراردادها شکل درستی ندارد.

  به گزارش   TSEpress به نقل از اقتصاد آنلاین محمدرضا نجفی منش عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران درباره حواشی جدید همکاری های ایران خودرو و پژوی فرانسه گفت: «به نظر من حرف و حدیث های اخیر به دخالت افراد بی ربط به این مسئله برمی گردد. ایران خودرو و پژو هر کدام دو شرکت خودروسازی مستقل هستند که در قالب قرارداد های مورد توافق طرفین با یکدیگر همکاری می کنند. دخالت مطبوعات ما و مطبوعات فرانسه در این قراردادها شکل درستی ندارد. این دو شرکت یا باهم کنار می آیند یا خیر.» دبیر انجمن قطعه سازان ایران ادامه داد: «همکاری ایران خودرو و پژو یک کار درون شرکتی است. در مورد شرکت های دیگر هم ما دیدیم که دخالت افراد یا نهادهایی خارج از این مجموعه ها به پیچیده تر شدن اوضاع دامن زده.» نجفی منش با تاکید بر اینکه شرکت های خودروساز ایرانی شروط خودشان را در قرارداد بستن با هر شرکتی نه تنها پژو در نظر می گیرند، ادامه داد: «ما یک اصل کلی داریم و آن هم این است تمایل به همکاری با شرکت های بین المللی داریم اما با در نظر گرفتن شروط مد نظر خودمان.» عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران ادامه داد: «اینکه آینده همکاری پژو و ایران خودرو چه خواهد شد به تصمیم آن ها بر می گردد. ما نه این سر قصه را می دانیم نه ان سر قصه را. اگر بدون اطلاعات وارد ماجرا شویم نمی توانیم نظر صحیحی بدهیم. هر دو این شرکت ها بخش حقوقی و کارشناسی دارند و با مشاوره گرفتن از کارشناسان مشکلاتشان را حل و فصل می کنند. »

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70