۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

چند خبر کوتاه از کدال

چند خبر کوتاه از کدال
کد: 331   تاریخ انتشار :۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۶

به نقل از سنا:

صورت های مالی چندین شرکت امروز در کدال منتشر شد که از میان آن ها خکار اعلام کرده که سود 590 ریالی به ازای هر سهم را محقق کرده است. همچنین نیرومحرکه اعلام کرده است که به سود 161 ریالی رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سیمان آرتا اردبیل هم اولین گزارش پیش بینی برای سال مالی آینده خود را به بازار ارائه داد. همچنین پارس مینو هم با سرمایه 63 میلیارد تومانی خود سود 511 ریالی را به ازای هر سهم پیش بینی کرد.

 شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه خود اعلام کرده که در 6 ماهه نخست موفق به ساخت سود 590 ریالی به ازای هر سهم شده است و این در حالی است که با همین سرمایه، این شرکت توانسته بود در مدت مشابه سال مالی قبل به سود 28 ریالی دست یابد. فروش خالص این شرکت 118 درصد رشد داشته است و این در حالی است که بهای تمام شده با رشد 75 درصد به بازار منعکس شده است. سایر درآمدهای غیر عملیاتی شرکت نیز با رشد 180 درصدی اعلام شده است.

صنعتی نیرومحرکه نیز در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 93 که بر روی کدال منتشر کرده است، اعلام کرده که به سودی معادل 161 ریال رسید. این شرکت در همین گزارش اعلام داشت که سال مالی گذشته زیان 320 ریالی را به عنوان عملکرد 6 ماهه ارائه داد. که رشد بسیار خوبی در عملکردش دیده می شود. فروش شرکت به میزان 146 درصد رشد داشت که در مقابل بهای تمام شده با افزایش هزینه های 109 درصدی گزارش شده است. میزان تولیدات شرکت با متوسط افزایش 106 درصدی اعلام شده است و میزان فروش کلی شرکت نیز به طور متوسط رشدی در حدود 146 درصد را داشته است.

سیمان آرتا اردبیل هم اولین گزارش پیش بینی برای سال مالی آینده خود را به بازار ارائه داد. این شرکت میزان EPS سال مالی منتهی به 30 آذر ماه سال 94 خود را 1918 ریال معرفی کرد. این در حالی است که پیش بینی سود سال 93 این شرکت در همین اطلاعیه با رقم 2553 ریال آمده است. بنابراین کاهش 25 درصدی EPS در این گزارش نسبت به سال مالی جاری دیده شده است.

پارس مینو هم با سرمایه 63 میلیارد تومانی خود سود 511 ریالی را به ازای هر سهم پیش بینی کرده است . این شرکت در عملکرد 6 ماهه خود پوشش 13 درصدی بودجه را اعلام کرده است. به علاوه شرکت سود تلفیقی خود را نیز در سطوح 532 ریال به ازای هر سهم اعلام کرده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219