۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کاهش 15 درصدی شماره‌گذاری خودروی صفر

کاهش 15 درصدی شماره‌گذاری خودروی صفر
کد: 8441   تاریخ انتشار :۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۲

به گزارش TSEpress  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از کاهش 15 درصدی شماره‌گذاری خودروهای صفر در پنج ماهه امسال خبر داد.

سردار تقی مهری در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که در مقر مرکزی ستاد پلیس راهور برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره نتایج کمپین خرید خودرو صفر ممنوع و تاثیر آن بر شماره‌گذاری خودروهای داخلی، خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهایی که پلیس دارد در پنج ماهه امسال شماره گذاری خودروی نوشماره کاهشی 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و در حوزه نقل و انتقالات نیز کاهشی 9.7 درصدی نسبت به پارسال داشتیم. وی اضافه کرد: در مورد خودروهای وارداتی نیز شاهد کاهش 17 درصدی در شماره گذاری بوده‌ایم و شماره‌گذاری موتورسیکلت نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش داشته است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در عین حال افزود: در حوزه اسقاط خودرو در این مدت نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته‌ایم.
ارسال به فیسبوک

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70