۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 1 دی ماه

گزارش بازار 1 دی ماه
کد: 13849   تاریخ انتشار :۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴

گرایش بازار بسوی تک سهم ها

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده صفر تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمودند . بر خلاف روزهای گذشته ، ساعت ابتدایی تحرک خاصی در بازار دیده نشده و تنها برخی تک سهم ها از جمله وگردش ، وپست و خکمک با اقبال بازار مواجه گردیده و تا محدوده 5 مثبت دامنه نوسان روزانه افزایش قیمت یافتند . از اواسط وقت به مرور شاهد کاهش قیمت نمادهای خودرویی بودیم که این مساله کمی بر سایر گروهها تاثیر گذار بود . 1 ساعت پایانی وقت برخی نمادها از جمله ذوب ، سمگا ، شپلی و قاسم با افزایش تقاضا مواجه گردیده و با صف خرید همراه گردیدند . با توجه به افزایش تعداد سهام مثبت به مرور سایر نمادها نیز با کمی افزایش قیمت همراه گردیدند . نیم ساعت پایانی وقت بر حجم تقاضا در نمادهای خودرویی افزوده گردید تا این گروه پایانی خوبی را طی معاملات روز اخیر تجربه نماید . اما طی روز اخیر پيرو اطلاعيه مورخ 29/09/1394 ، امروز تعداد11،520،000 سهم معادل 10 درصد از سهام شركت صنعتي و معدني كيمياي زنجان گستران براي اولين بار پس از پذيرش در بازار دوم فرابورس ايران در نماد كيميا1 عرضه گردیده و در نرخ 3350 ریال از سوی بازار خریداری گردید .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا امروز در محدوده قیمتی 1077 دلار در هر انس وضعیت آرامی را سپری نموده و نفت خام با افزایش قیمت 1 درصدی مواجه گردید و به سطح 36 دلار و 47 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار طی روز اخیر وضعیت متعادلی را در بازار شاهد بود . این ارز رایج بازار امروز در محدوده قیمتی 3630 تومان در بازار آزاد در حال معامله بود .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 104 واحد کاهش نسبت به روز قبل در سطح 61414 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 260 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 191 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.