#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 آذرماه

گزارش بازار 10 آذرماه
کد: 12619   تاریخ انتشار :۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹

افزایش عرضه ها در روز پایانی هفته

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها کمی پایین تر از قیمت صفر تابو معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، به مرور شاهد افزایش عرضه ها در بسیاری از گروهها بودیم . بطوریکه نمادهای خودرویی به مرور از محدوده صفر تابلو به محدوده 2 تا 3 منفی کاهش قیمت یافتند . نمادهای بانکی به محدوده 2 منفی ، نمادهای ساختمانی به محدوده 2 تا 3 منفی و نمادهای پالایش نفت به محدوده صفر تا 2 منفی دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یافتند . تنها گروه سبز رنگ بازار روز اخیر را نمادهای بیمه ای و انفورماتیک تشکیل دادند . جو منفی حاکم بر بازار امروز تا پایان وقت ادامه داشته و نهایتا بازار با این وضعیت به کارخود در روز پایانی هفته پایان داد . همچنین امروز با عرضه صورت گرفته در نماد خدیزل ، این نماد تازه وارد بازار در همان ابتدای وقت روان گردیده و در ادامه تا پایان وقت تا محدوده 1 منفی کاهش قیمت یافت .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا و نفت نسبت به معاملات روز گذشته با افزایش نسبی قیمت همراه گردیدند . امروز طلا با حدود 5 دلار افزایش قیمت به نرخ 1069 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، نفت برنت دریای شمال نیز امروز با 16 سنت افزایش قیمت به نرخ 44 دلار و 74 سنت رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز وضعیت متعادلی را در بازار آزاد تجربه می نماید . این ارز رایج بازار امروز در نرخ 3660 تومان کار خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده قیمتی به کار خود ادامه داد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 98 واحد کاهش نسبت به روز قبل در سطح 62550 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 157 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 68 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و پالایش نفت بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر