۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 تیرماه

گزارش بازار 10 تیرماه
کد: 6525   تاریخ انتشار :۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸

بازاری نوسانی در محدوده صفر تابلوی معاملات

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز معاملاتی خود در این هفته ، کار خود را در بسیاری از گروهها در محدوده صفر تابلو تا 1 مثبت دامنه نوسان روزانه آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی ، قیمت ها کمی با افزایش همراه گردیدند که این وضعیت تا نیم ساعت پس از شروع بازار ادامه داشت . از این لحظه بر حجم عرضه ها بویژه در نماد وبصادر افزوده گردید که این مساله موجب گردید سهام این شرکت و در ادامه سهام سایر شرکتها با افت قیمتی همراه گردد . از اواسط وقت شاهد افت قابل توجه حجم معاملات بودیم که شاید علت این مساله را در این نکته دانست که عمده حجم خرید مورد نظر خریداران و حجم فروش فروشندگان در نیمه ابتدایی بازار صورت گرفته و فعالان بازار پس از اقدام به خرید و فروش های مورد نظر خود به انتظار نتیجه مذاکرات نشسته اند . این وضعیت تا پایان وقت ادامه داشته و نهایتا بازار با همین وضعیت به کار خود در این هفته پایان داد . در زمینه مسائل مربوط به پرونده هسته ای کشورمان مقرر گردیده فردا موگرینی مسئول سیاست های اتحادیه اروپا و همچنین هاموند وزیر امور خارجه انگلیس برای ادامه مذاکرات به وین سفر نمایند . بازارهای بین المللی بازارهای جهانی طی روز اخیر وضعیت متعادلی را تجربه نمودند . طلا در حال حاضر در بازارهای جهانی در سطح 1174 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . بازار نفت نیز به مانند طلا ، وضعیت با ثباتی را سپری می نماید . نفت برنت هم اینک در نرخ 62 دلار و 57 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد . بازار ارز امروز بازار ارز با افزایش 1 درصدی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته بازگشایی گردید . دلار بعنوان رایج ترین ارز بازار ، امروز کار خود را در نرخ 3325 آغاز نموده و در ادامه با نوساناتی در این محدوده همراه گردید . دلار در حال حاضر در نرخ 3330 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی روز اخیر شاخص کل با 61 واحد کاهش به سطح 64862 واحد رسید . نمادهای بانکی و خودرویی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70