۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 خرداد ماه

گزارش بازار 10 خرداد ماه
کد: 5459   تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲

بازار همچنان در انتظار

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر بر خلاف روزهای گذشته در برخی نمادهای مهم بازار بدون حمایت شرکتهای حقوقی کار خود را آغاز نمود که این مساله به مرور موجب گردید قیمت ها با کمی افت همراه گردد . در بازار امروز شاهد کاهش حمایت شرکتهای حقوقی و یا حمایت از قیمتها در سطوح پایین تر بودیم که این مساله منجر به کاهش قیمت بسیاری از نمادها به محدوده منفی تا صفر تابلو معاملات گردد . بازار تا پایان وقت به همین منوال ادامه یافته و نهایتا در پایان وقت در محدوده قیمت پایانی به کار خود پایان داد . در بازار روز اخیر نمادهای سیمانی نسبت به سایر گروهها وضعیت بهتری را تجربه نمودند که شاید علت این مساله را در انتشار خبر تسویه بدهی های ارزی شرکتها به نرخ گشایش ارزیابی نمود . اما در مورد شرکت ایران خودرو ، دیروز خبری مبنی بر بررسی احداث یک واحد تولیدی در عمان منتشر گردید که در صورت توجیه پذیر بودن این پروژه ، محصولات آن می تواند به کشورهای آفریقایی صادر شود . بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در آخرین روز هفته وضعیت متفاوتی را تجربه نمودند . طلا پس از افت قیمت روزهای ابتدایی هفته نهایتا در پایان معاملات هفته در نرخ 1190 دلار و 56 سنت به کار خود پایان داد . اما بازار نفت در دو روز پایانی هفته گذشته با تلاطمات زیادی همراه گردید . نفت برنت که در روز چهارشنبه در محدوده 65 دلار در حال معامله بود ؛ در روز پنجشنبه با افت شدیدی همراه گردیده اما مجددا در ساعات پایانی روز گذشته با حدود 5 درصد افزایش قیمت در نرخ 65 دلار و 56 سنت به کار خود پایان داد . بازار ارز بازار ارز امروز را نیز به مانند بسیاری از روزهای هفته قبل با افزایش قیمت آغاز نمود . دلار که در پایان معاملات روز گذشته تا سطح 3308 تومان کاهش قیمت یافته بود ، امروز کار خود را در نرخ 3323 تومان آغاز نموده و هم اینک نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد.

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 199 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 63228 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای پتروشیمی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70