۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 15 شهریور ماه

گزارش بازار 15 شهریور ماه
کد: 8355   تاریخ انتشار :۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰

اصلاح اندک قیمت ها پس از رشد ابتدای هفته بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر اندکی بالاتر از نرخ های مورد انتظار کار خود را آغاز نمود . در ادامه طی 15 دقیقه ابتدایی ، شاهد ثبات قیمت ها در محدوده قیمتی گشایش نمادها بودیم . پس از گذشت 15 دقیقه از ابتدای وقت ، به مرور شاهد افزایش حجم عرضه ها و کاهش تدریجی قیمت ها بودیم که این مساله موجب ورود سهم ها به منطقه قرمز رنگ تابلو گردید . این وضعیت تا نیم ساعت پایانی وقت ادامه داشت تا اینکه از ابن لحظه موج دوم فروش در برخی نمادها از جمله خپارس ، خودرو ، وبصادر و ... سبب کاهش بیشتر قیمتها گردید . دقایق پایانی با فروکش نمودن عرضه ها عرصه برای افزایش نسبی قیمت ها تا محدوده صفر تابلو فراهم گردید . در گروه تولید کننده محصولات سیمانی ، دبیر انجمن سیمان یا اشاره به آزاد سازی قیمت محصولات سیمانی و تعیین قیمت از سوی کارخانجات اعلام نمود ، با توجه به رقابت منفی موجود در بازار سیمان ، کارخانه ها برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات خود ندارندگفتن است که اسن محصول از شمول قیمت گذاری توسط دولت خارج گردیده است .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی و در آخرین روز هفته ، طلا و نفت روند رو به پایینی را تجربه نمودند . طلا ، این فلز گران بها در آخرین روز هفته با کاهش 3 دلاری به سطح 1121 دلار در هر انس رسید . اما نفت در بازارهای جهانی با افت قیمت زیادی همراه گردید بطوریکه نفت برنت طی روز جمعه با 2.8 درصد کاهش قیمت به سطح 49 دلار و 28 سنت در هر بشکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، به مانند روزهای گذشته و در ادامه روند رو به بالای قیمت ها ، امروز نیز شاهد افزایش بیشتر قیمت ارزهای مختلف بودیم . دلار امروز کار خود را در نرخ 3423 تومان آغاز نموده و هم اینک نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 10 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 64506 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 233 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 115 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70