۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 2 تیرماه

گزارش بازار 2 تیرماه
کد: 6230   تاریخ انتشار :۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲

بازار همچنان در روند صعودی

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در محدوده صفر تابلو کار خود را آغاز نمود . در ادامه به مانند روز گذشته به مرور شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای خودرویی و بانکی بودیم . روند رو به افزایش قیمت ها تا اواسط وقت ادامه داشت تا اینکه در اواسط وقت شاهد عرضه هایی از سوی برخی شرکتهای حقوقی بودیم که این مساله موجب کمی اصلاح قیمت ها گردید . پس از کاهش نسبی قیمتها بازار دچار وضعیتی تلاطمی گردید که این وضعیت در نمادهای خودرویی و بانکی با شدت بیشتری همراه گردید . نیم ساعت پایانی وقت موج جدید خریدها موجب گردید مجددا قیمت ها با افزایش همراه گردد . طی معاملات روز اخیر نمادهای پالایشی به مانند روز گذشته با اقبال بازار ؛ با صف خرید مواجه گردیدند که صفوف خرید نمادهای این گروه تا پایان وقت پابرجا باقی ماند . در نماد وغدیر معاون سرمایه گذاری این شرکت اعلام نمود : وغدیر هیچ گونه بدهی به بانک تجارت ندارد و شنیده های مربوط به فروش سهام ساختمانی خود به بانک تجارت است بابت بدهی هایی که به بانک تجارت دارد به هیچ وجه صحت ندارد .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در دومین روز کار خود با تلاطماتی در قیمت طلا و ثبات نسبی در بازار نفت همراه بود . طلا در ادامه روند کاهش خود امروز نیز با 2 دلار کاهش به سطح 1184 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت امروز به مانند روز گذشته در محدوده قیمتی 63 دلار و 50 سنت در حال معامله می باشد .

بازار ارز بازار ارز طی روز جاری با ثبات نسبی در ارزهای مختلف همراه بود . امروز دلار کار خود را با 2 تومان کاهش نسبت به روز گذشته آغاز نمود و در ادامه در محدوده قیمت پایانی روز گذشته به ثبت نسبی رسید . دلار هم اینک در بازار آزاد در نرخ 3263 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 117 واحد افزایش در سطح 62559 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219