۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 20 اردیبهشت ماه

گزارش بازار 20 اردیبهشت ماه
کد: 4783   تاریخ انتشار :۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸

بازارای نوسانی در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات

بازار بورس طی معاملات روز اخیر در لحظات ابتدایی ، در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . در ادامه از اواسط وقت در نماد وگردش شاهد حمایت سنگین یک شرکت حقوقی از سهام این شرکت بودیم که این حمایت به مرور موجب ایجاد صف خرید برای این سهم گردید . با این اتفاق سایر نمادهای بانکی نیز با افزایش قیمت همراه گردیدند . با افزایش قیمت نمادهای بانکی سایر گروهها نیز به این جرگه پیوسته و کلیت بازار با تغییر جهت همراه گردید . با رشد قیمتها و ورود برخی نمادهای مطرح بازار به محدوده مثبت ، برخی سهامداران اقدام به عرضه سهام خود نمودند که این مساله موجب اصلاح قیمتها گردید و مجددا بازار را به محدوده منفی تابلوی معاملات وارد نمود . این وضعیت تا پایان وقت ادامه داشته و بازار با همین وضعیت به کار خود پایان داد . اما مبین سهم جنجالی این روزهای بازار در محدوده منفی کامل تابلو حمایت بسیار محکمی را از سوی سهامدار عمده خود شاهد بود . در این رابطه حسینی مشاور مدیر عامل فارس عنوان نمود برنامه دخالت در روند قیمتی این سهم را نداریم اما حامی سهم در محدوده منفی تابلو معاملات خواهیم بود .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در آخرین روز معاملاتی هفته ، وضعیت با ثباتی را تجربه نمودند . طلا در بامداد روز گذشته پس از ورود به کانال 11800 ، نهایتا در سطح قیمتی 1184 دلار و 40 سنت در هر انس به کار خود پایان داد . بازار نفت نیز روز آرامی را در آخرین روز هفته پشت سر گذاشت . نفت برنت دریای شمال در آخرین لحظه معاملاتی در سطح 65 دلار و 39 سنت به کار خود پایان داد .

بازار ارز بازار ارز امروز بدون تغییر قیمتی خاصی نسبت به روز گذشته بازگشایی گردید . دلار امروز در نرخ 3321 تومان کار خود را آغاز نموده و هم اکنون نیز در همین محدوده در حال معامله می باشد .

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 643 واحد کاهش نسبت به روز گذشته به سطح 62887 واحد رسید . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219