#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 20 بهمن ماه

گزارش بازار 20 بهمن ماه
کد: 16054   تاریخ انتشار :۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷

افزایش شدید حجم عرضه ها / افت قابل توجه قیمت ها

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای بانکی بودیم که این مساله بر کلیت بازار تاثیر گردیده و باعث افزایش قیمت ها گردید . از اواسط وقت در پی عرضه صف خرید وبصادر سایر نمادها با افزایش عرضه مواجه گردیده و با افت قیمت 1 تا 3 درصدی مواجه گردیدند . پس از عرضه صف خرید وبصادر این نماد بزرگ بانکی که بعنوان لیدر این روزهای بازار شناخته می شود ، مجددا با صف خرید مواجه گردید اما در پی عرضه مجدد صف این سهم و کاهش قیمت این سهم تا محدوده صفر تابلو ، سایر نمادها و گروهها با افت قیمت زیادی مواجه گردیده و برخی از سهم ها به محدوده قرمز رنگ تابلو وارد گردیدند . پس از افت قیمت ها بازار به تعادل نسبی رسیده و حجم معاملات با کاهش مواجه گردید . روند رو به پایین بازار تا آخر وقت ادامه یافته و نهایتا بازار در محدوده منفی 3 تا 5 منفی دامنه نوسان روزانه کار خود را به پایان برد . از نکات مهم معاملات روز اخیر می توان به افزایش شدید حجم معاملات و ورود ارزش خالص معاملات به کانال 1000 میلیارد تومان اشاره نمود .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با اندکی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 1189 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی امروز نیز در ابتدای وقت با افت قیمتی همراه گردیده و در ادامه شاهد بازگشت قیمت بود . نفت برنت هم اینک در نرخ 33 دلار و 34 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد .

. بازار ارز در بازار ارز ، در ادامه روند رو به پایین قیمت ها ، دلار امروز با کاهش قیمت بیشتری مواجه گردید . این ارز رایج بازار امروز با حدود 10 تومان کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 3541 تومان رسید .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 2415 واحد افزایش نسبت به روز قبل در سطح 78199 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 762 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 198 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر