۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 24 فروردین ماه

گزارش بازار 24 فروردین ماه
کد: 4045   تاریخ انتشار :۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۵

شروعی ناامید کننده / حمایت از بازار در ساعت پایانی وقت

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در محدوده قیمتی پایان وقت روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت حدود 15 دقیقه از ابتدای وقت با افزایش حجم تقاضا در نمادهای مطرح بانکی قیمت سهام این شرکتها و در ادامه قیمت سهام سایر نمادهای بازار با افزایش همراه گردید . پس از رشد قیمتها تا محدوده صفر تا 2 مثبت به مرور حجم تقاضا کاهش یافته و در طرف مقابل عرضه ها نیز فزونی یافت که این مساله موجب گردید بازار به محدوده منفی وارد گردد که در این بین نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین کاهش قیمت را تجربه نمودند . در نیم ساعت پایانی وقت به ناگاه شاهد رنج مثبت  و افزایش تقاضا در نماد خودرو و ارسال سفارشات سنگینی در محدوده صفر تابلو برای این نماد بودیم . تداوم حمایت از این نماد موجب گردید سایر نمادها نیز با افزایش تقاضا مواجه گردند . در لحظات پایانی وقت گروه خودرویی در محدوده صفر تا 2.5 مثبت و گروه بانکی در محدوده صفر تابلو در حال معامله بودند . در گروه سیمانی دیروز شیخان دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان اعلام نمود بر اساس رایزنی های صورت گرفته با مسئولان بورس کالای ایران مقرر شده این مسئول این محصول تا خرداد سال جاری وارد تالار صادراتی بورس کالا گردد .

بازارهای بین المللی

بازارهای جهانی پس از دو روز تعطیلات پایان هفته ، از بامداد روز جاری مجددا کار خود را آغاز نمودند . طلا در اولین روز کاری هفته با 9 دلار کاهش قیمت ، به سطح 1199 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، در ادامه روند رو به بالای قیمت این ماده مهم صنعتی امروز شاهد افزایش حدود 3.5 درصدی و رسیدن قیمت نفت برنت به سطح 60 دلار بعد از هفته ها در هر بشکه بودیم .

بازار ارز

بازار ارز پس از تلاطمات قیمتی روز گذشته ابتدای وقت امروز در محدوده معاملاتی پایان وقت روز گذشته کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر در همین محدوده در حال معامله می باشد . دلار هم اینک در بازار آزاد در سطح 3338 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل

شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 330 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 68454 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70