۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 27 اردیبهشت ماه

گزارش بازار 27 اردیبهشت ماه
کد: 4954   تاریخ انتشار :۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۴

بازاری نوسانی در محدوده قرمز رنگ تابلو

بازار بورس طی معاملات اولین روز هفته در ابتدای وقت در بسیاری از گروهها کار خود را در محدوده صفر تابلو آغاز نمود . در ادامه ، فشار فروش ناشی از تسویه حساب دارندگان اعتبار موجب گشت تا از همان دقایق ابتدایی قیمتها با کاهش همراه گردد . از اواسط وقت با فروکش نمودن فشار فروش دارندگان اعتبار ، قیمتها با کمی افزایش همراه گردیدند . امروز در طول بازار شاهد نوسانات قیمتی نسبتا زیادی در نمادهای مختلف بانکی و خودرویی و پالایشگاهی بودیم . در این بین نمادهای پالایش نفت لحظاتی تا محدوده منفی 4 و لحظاتی در محدوده سقف مجاز مثبت روزانه معامله گردیدند . وضعیت بازار در نیم ساعت پایانی بخصوص در نمادهای بانکی کمی با بهبود همراه گردید . بطوریکه برخی نمادهای مطرح این گروه تا محدوده صفر تابلوی معاملات افزایش قیمت را تجربه نمودند . بازارهای بین المللی بازارهای جهانی در آخرین روز معاملاتی هفته ، وضعیت با ثباتی را تجربه نمودند . طلا در بامداد روز شنبه در سطح قیمتی 1224 دلار و 11 سنت در هر انس به کار خود در این هفته پایان داد . بازار نفت نیز روز آرامی را در آخرین روز هفته پشت سر گذاشت . نفت برنت دریای شمال در آخرین لحظه معاملاتی در سطح 66 دلار و 81 سنت پایان آرامی را تجربه نمود . بازار ارز امروز بازار ارز و در راس آن دلار با افزایش قیمت ها کار خود را آغاز نمود . دلار پس از ورود به کانال 3200 تومان ، امروز مجددا با اصلاح قیمتی مواجه گردیده و به سطح 3314 تومان رسید . برای تثبیت دلار در کانال 3200 ، دست کم دو روز کاری و یا نفوذ 3 درصدی در این کانال الزامی می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 66 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 63465 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70