#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 27 بهمن ماه

گزارش بازار 27 بهمن ماه
کد: 16352   تاریخ انتشار :۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰

افزایش حجم عرضه ها در پی انتشار خبر عرضه بفجر

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده صفرتابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت بازار کمی افزایش قیمت را در بسیاری از گروهها تجربه نمود . اما جو مثبت ایجاد شده در بازار چندان دوامی نداشته و افزایش حجم عرضه ها موجب گردید قیمت ها با افت 2 تا 4 درصدی همراه گرددند . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت در پی افزایش حجم تقاضا در نماد وبصادر و همچنین برخی نمادهای خودرویی از جمله خودرو و خزامیا مجددا قیمت ها با افزایش نسبی مواجه گردیدند . موج دوم فروش از اواسط وقت موجب گردید تا قیمت ها مجددا با کاهش همراه گردند . پس از افت و خیز نیمه اول وقت ، بازار به تعادل نسبی رسیده و حجم معاملات با کاهش مواجه گردید . ساعت پایانی وقت بر حجم عرضه ها افزوده شده تا شاهد افت قیمت ها به پایین تر سطح قیمتی خود باشیم . از علل فشار فروش در بازار امروز انتشار خبر عرضه 8 درصد از سهام شرکت پتروشیمی فجر ارزیابی می گردد .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کاهش قیمت 1 درصدی مواجه گردیده و به سطح 1201 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، این محصول مهم صنعتی امروز نیز با افزایش قیمت نسبتا زیادی مواجه گردید . نفت برنت امروز با 4 درصد افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح 35 دلار و 31 سنت در هر بشکه رسید.

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار پس از چند روز افت قیمتی ، امروز اندکی افزایش قیمت را شاهد بود . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3465 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 236 واحد کاهش نسبت به روز قبل در سطح 77141 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 1262 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 632 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر