۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 28 دی ماه

گزارش بازار 28 دی ماه
کد: 15140   تاریخ انتشار :۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴

بازاری نوسانی در محدوده قرمز رنگ تابلو

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده 3 تا 5 منفی دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، حجم عرضه ها افزایش یافته تا بازار با افت قیمت بیشتری همراه گردد . فشار فروش تا جائی ادامه یافت که برخی نمادهای مطرح بازار از جمله خودرو ، وساخت و ... با صف فروش مواجه گردیدند . پس از گذشت 1 ساعت از ابتدای وقت با افزایش شدید حجم خرید در نماد خزامیا و تشکیل صف خرید برای این سهم که این روزها بعنوان لیدر بازار شناخته می شود ، ابتدائا نمادهای خودرویی و در ادامه سایر گروهها با افزایش 2 تا 3 درصدی قیمت مواجه گردیدند اما عدم تدام خرید موجب گردید تا قیمت ها مجددا اندکی با اصلاح قیمت همراه گردند . پس از افت و خیز بازار در نیمه نخست ، تعادل نسبی بر بازار حکم فرما گردیده و حجم معاملات با کاهش مواجه گردید . ساعت پایانی وقت حجم تقاضا با افزایش زیادی مواجه گردیده تا زمینه افزایش قیمت ها تا محدوده صفر تابلوی معاملات فراهم گردد.

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، در اولین روز هفته طلا با 1 دلار افزایش قیمت مواجه گردیده و به نرخ 1090 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت با حدود 2.5 درصد کاهش قیمت به نرخ 28 دلار و 50 سنت در هر بشکه رسید .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار بدون تغییر قیمت خاصی نسبت به روز گذشته در نرخ 3620 تومان معاملات خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده قیمتی به کار خود ادامه داد .

.

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 304 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 65119 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 353 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 97 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای گروه خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

گزارش بازار   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70