۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 29 آذرماه

گزارش بازار 29 آذرماه
کد: 13731   تاریخ انتشار :۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱

بازار همچنان در مسیر نزولی بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی پایین تر از قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی وقت به مانند روز گذشته به مرور شاهد افزایش حجم عرضه ها در نمادهای مختلف بازار بودیم . موج اول فروش تا نیمه های وقت ادامه داشته و موجب گردید بسیاری از گروهها تا محدوده 2 تا 3 منفی دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یابند . پس از این افت قیمتی ، بازار کمی متعادل گردید . ساعت پایانی وقت موج دوم فروش موجب گردید تا قیمت ها با افت بیشتری مواجه گردند که در این بین نمادهای خودرویی تا محدوده منفی کامل کاهش قیمت را تجربه نموده و حتی برخی از نمادهای این گروه با صف فروش همراه گردیدند که در ادامه با حمایت هایی که در کف قیمت صورت گرفت بارها شاهد جمع آوری صف فروش این نمادها و برخی نمادهای مطرح بازار از جمله شبندر و ... بودیم . پایان وقت هر چند کمتر سهمی صف فروش را شاهد بود اما معاملات عموما در منفی 3 تا 5 دامنه نوسان روزانه در حال انجام بود .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی در آخرین روز هفته میلادی ، طلا با اندکی افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به سطح 1065 دلار در هر انس رسیده و نفت خام برنت در ادامه روند نزولی خود با نفوذ به کانال 36 دلار ، به سطح 36 دلار و 37 سنت در هر بشکه رسید.

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با کمی کاهش قیمت همراه گردید . این ارز رایج بازار کار خود را با کاهش قیمت 10 تومانی آغاز نموده و در ادامه در نرخ 3615 تومان به ثبات قیمتی رسید .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 232 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 61500 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 225 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 149 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70