#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 29 دی ماه

گزارش بازار 29 دی ماه
کد: 15213   تاریخ انتشار :۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱

بازاری مثبت به رهبری گروه خودرویی

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی نمادهای خودرویی با اقبال بازار مواجه گردیده و با صف خرید مواجه گردیدند . با تشکیل صف خرید نمادهای خودرویی ، سایر گروههای بازار نیز با تقاضای بیشتری مواجه گردیده و با افزایش قیمت همراه گردیدند . پس از افزایش نسبی قیمت ها ، بازار با کمی افزایش عرضه مواجه گردیده تا قیمت ها با کمی اصلاح همراه گردند اما در گروه خودرویی صفوف خرید نمادهای این گروه ، با عرضه خاصی از سوی بازار به مواجه نگردیده تا راه خود را از سایر گروهها جدا نمایند . نیم ساعت پایانی وقت در تقابل عرضه و تقاضا ، کفه خرید بر فروش چربیده تا شاهد پایانی امیدوار کننده برای بازار باشیم .همچنین امروز 15 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت دارویی کاسپین برای اولین بار در بازار بورس در نرخ 13200 ریال عرضه گردیده و از سوی بازار خریداری گردید .

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کمی افزایش قیمت همراه گردیده و به سطح 1090 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت ، امروز با رشد 2 درصدی قیمت مواجه گردیده و به سطح 29 دلار و 36 سنت رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با کمی کاهش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3620 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 998 واحد افزایش نسبت به روز قبل در سطح 66118 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 365 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 82 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر