۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 3 اسفند ماه

گزارش بازار 3  اسفند ماه
کد: 2749   تاریخ انتشار :۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵

نگاه ها به ژنو

بازار بورس در ابتدای وقت وضعیت متفاوتی را در صنایع مختلف شاهد بود . نمادهای خودرویی و ساختمانی در ابتدای وقت کمی پایان تر از قیمتهای آخر وقت کار خود را آغاز نمودند . نمادهای بانکی وضعیت بهتری را شاهد بودند و گروه دارویی در محدوده صفر تابلو معاملات خود را آغاز نمودند . پس از گذشت 15 دقیقه ابتدای وقت به مرور حجم عرضه ها در بازار افزایش یافت که این مساله موجب کاهش قیمتها در اکثر گروههای بازار گردید . این وضعیت تا اواسط وقت ادامه داشت تا جایی که بازار به نقطه تعادلی خود رسیده و حجم معاملات با کاهش قابل توجهی همراه گردید . از علل اصلی وضعیت نزولی بازار در روز اخیر انتشار اظهارات کری عنوان می گردد . روزنامه امریکایی واشنگتن تایمز به نقل از جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با پرونده هسته ای کشورمان عنوان نمود : اگر شکاف ها به زودی پر نشود، امریکا برای کنار کشیدن از مذاکرات هسته ای ایران آماده است. کری همچنان عنوان نمود اختلافات بارزی در مذاکرات وجود دارد اما اوباما حاضر به تمدید مذاکرات نیست . در لحظات پایانی وقت در پی افزایش تقاضا قیمتها کمی با افزایش همراه گردیدند .

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی به دلیل دو روز تعطیلی پایان هفته متوقف می باشد . در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ؛ طلا در بازارهای جهانی افت قیمتی و کاهش به محدوده 1202 دلار در هر انس را تجربه نمود . از علل این مساله تمدید تنها 4 ماهه کمک های منطقه یورو به یونان عنوان می گردد . اما در بازار نفت نیز هر بشکه نفت خام آمریکا با 1 دلار کاهش به سطح 51 دلار و 70 سنت کاهش قیمت یافت . بازار ارز بازار ارز طی روز اخیر با کمی افزایش قیمت مواجه گردید که این مساله متاثر از سخنان روز گذشته جان  کری عنوان می گردد . دلار در حال حاضر در بازار آزاد در سطح 3407 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل

شاخص کل در پایان روز اخیر با 147 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 64720 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای خودرویی و ساختمانی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219