۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 30 آذرماه

گزارش بازار 30 آذرماه
کد: 13795   تاریخ انتشار :۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰

بازاری نوسانی در محدوده سبز رنگ تابلو

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها کمی بالاتر از قیمت صفر تابلو کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظاتی از ابتدای وقت به مرور شاهد افزایش حجم تقاضا در بازار بودیم که در این بین نمادهای خودرویی سردمدار این حرکت بودند . تقاضای وارده به سیستم در نیم ساعت ابتدایی وقت موجب گردید سهام بسیاری از شرکتها با رشد قیمتی تا محدوده 2 تا 4 مثبت دامنه نوسان روزانه همراه گردند . وضعیت رو به بالای بازار تا 1 ساعت ابتدایی وقت ادامه داشته و پس از آن بدلیل ادامه دار نبودن تقاضا در نرخ های بالاتر بتدریج قیمت ها با افت تا محدوده صفر تابلو مواجه گردیدند . جدال خریداران و فروشندگان تا ساعت پایانی وقت ادامه داشته و از این مقطع زمانی بازار با کاهش حجم معاملات مواجه گردیده و با وضعیت رکودی همراه گردید . لحظات پایانی وقت برخی نمادها تحرکاتی رو به بالا را تجربه نمودند که این مساله امیدواری هایی را برای بازار فردا ایجاد نمود .

بازارهای جهانی در بازارهای جهانی ، طلا و نفت روز نسبتا آرامی در معاملات روز اخیر سپری می نمایند . طلا امروز با 6 دلار افزایش قیمت به نرخ 1071 دلار در هر انس رسیده و نفت برنت با کاهش 9 سنتی به سطح 36 دلار و 58 سنت در هر بششکه رسید .

بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با اندکی افزایش قیمت مواجه گردید . این ارز رایج بازار در حال حاضر در نرخ 3630 تومان در حال معامله می باشد .

شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 17 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 61518 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 490 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 428 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و پالایش نفت بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70