#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 5 بهمن ماه

گزارش بازار 5 بهمن ماه
کد: 15437   تاریخ انتشار :۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷

بازار همچنان تشنه خرید

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده 3 تا 5 مثبت دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، نمادهای بانکی در نبود تقاضای کافی آهنگ کاهش قیمت تا محدوده 3 منفی دامنه نوسان را نواخته و در مقابل نمادهای خودرویی با افزایش تقاضا مواجه گردیده و با صف خرید همراه گردیدند . همچنین امروز نمادهای فلزات اساسی و سنگ آهن نیز با اقبال بازار مواجه گردیده و برخی نمادهای این گروه با صف خرید مواجه گردیدند . اما نمادهای ساختمانی ، حمل و نقل و لیزینگ خودرو با توجه به رشد قیمت روزهای گذشته اما از سوی بازار کمتر مورد اقبال قرار گرفته و در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات در حال معامله بودند . ساعت پایانی وقت در پی عدم عرضه نمادهای خودرویی و فلزات اساسی ، نمادهای بانکی و همچنین نمادهای حمل و نقلی نیز با افزایش حجم تقاضا مواجه گردیده و با افزایش مواجه گردیدند . جو مثبت حاکم بر بازار تا پایان وقت ادامه یافته و نهایتا بازار با همین وضعیت به کار خود پایان داد . از دلایل جو مثبت این روزهای بازار می توان به انتشار اخبار پی در پی عقد قراردادهای مختلف شرکتهای ایرانی با همتایات خارجی خود اشاره نمود .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با کمی افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح 1102 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت در ابتدای وقت با افزایش 3 درصدی قیمت کار خود را آغاز نموده و در ادامه تا محدوده قیمتی روز جمعه کاهش قیمت یافت . نفت برنت هم اینک در نرخ 32 دلار و 7 سنت در هر بشکه در حال معامله می باشد .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار امروز با کاهش نسبی قیمت همراه گردید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3643 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 1117 واحد افزایش نسبت به روز قبل در رقم 68857 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 622 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 103 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای گروه خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر