۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 7 اردیبشهت ماه

گزارش بازار 7 اردیبشهت ماه
کد: 4479   تاریخ انتشار :۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵

بازار همچنان در مسیر کاهش قیمتها بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در گروههای مطرح بازار از جمله گروه بانکی ، خودرویی و پتروشیمی در محدوده صفر تا منفی 2 دامنه نوسان روزانه کار خود را آغاز نمود . در ادامه با توجه به خبر عرضه اولیه شرکت پتروشیمی مبین برخی سهامداران در جهت خرید سهام این شرکت اقدام به فروش بخشی از سهام خود نمودند که این مساله منجر به کاهش قیمتها گردید . این وضعیت تا پایان وقت همچنان ادامه داشته و نهایتا بازار کار خود را در محدوده قرمز رنگ تابلو به پایان برد . نمادهای تسه ( اوراق تسهیلات خرید مسکن ) از روز گذشته روندی صعودی در پیش گرفته اند که علت این مساله جدی شدن خبر افزایش مبلغ وام مسکن ارزیابی می گردد . بر اساس اطلاعیه ناظر بازار مقرر گردیده روز سه شنبه مورخ 8 اردیبهشت ماه تعداد 000ر640ر997 سهم معادل 7 درصد از سهام شركت پتروشيمي مبين متعلق به شركت هلدينگ صنايع پتروشيمي خليج فارس براي اولين بار در بازار دوم بورس عرضه اولیه گردد.

بازارهای بین المللی بازارهای جهانی پس از 2 روز تعطیلی پایان هفته میلادی از بامداد روز جاری مجددا کار خود را بدون تغییر محسوسی آغاز نمودند . طلا امروز تنها با 3 دلار افزایش قیمت بازگشایی گردیده و هم اینک در سطح 1182 دلار در هر انس در حال معامله می باشد . بازار نفت نیز به مانند بازار طلا بدون تغییر خاصی ، در محدوده قیمتی روز جمعه معاملات خود را آغاز نمود . نفت برنت در حال حاضر در سطح 65 دلار و 18 سنت در حال معامله می باشد.

بازار ارز بازار ارز طی روز جاری در ابتدای وقت با حدود نیم درصد افزایش قیمت نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز نموده و در ادامه در همین محدوده به کار خود ادامه داد . دلار امروز در محدوده 3335 کار خود را آغاز و در حال حاضر در سطح 3336 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد.

شاخص کل شاخص کل در پایان معاملات روز اخیر با 632 واحد کاهش نسبت به روز گذشته در رقم 65577 واحد به کار خود پایان داد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219