#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 7 بهمن ماه

گزارش بازار 7 بهمن ماه
کد: 15500   تاریخ انتشار :۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶

بازار همچنان در مسیر صعودی

بازار بورس در ابتدای وقت روز جاری ، در بسیاری از گروهها در محدوده سبز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت دقایق ابتدایی شاهد افزایش حجم تقاضا در نمادهای مختلف بازار بودیم . در این بین نمادهای بانکی طی نیم ساعت ابتدایی وقت با مهری از سوی بازار مواجه بوده و در محدوده 0 تا 1 مثبت دامنه نوسان روزانه در حال معامله بودند اما خبر عرضه بلوکی سهام بانکهای بزرگی از جمله بانک ملت ، تجارت و صادرات موجب جلب توجه بازار به نمادهای این گروه گردیده و موجبات تشکیل صف خرید بانک تجارت و بالا آمدن قیمت سایر نمادهایی این گروه گردید هر چند با عرضه های سنگین سهامداران حقوقی این شرکتها ، مجددا شاهد کاهش قیمت نمادهای این گروه بودیم . با کاهش قیمت نمادهای بانکی به مرور شاهد عرضه برخی صفوف خرید از جمله برخی نمادهای فلزات اساسی ، نمادهای حمل و نقل و ... بودیم . در پی عرضه صفوف خرید ، بتدریج قیمت سهام برخی دیگر از شرکتها با کاهش نسبی همراه گردید . فارغ از گروههای مختلف بازار ، امروز نمادهای خودرویی باز هم با اقبال بسیار خوبی از سوی بازار مواجه گردیده و بدون عرضه خاصی با صف خرید به کار خود پایان دادند . از علل توجه بازار به این گروه می توان به شفاف سازی های این گروه از جمله انتشار اخبار افزایش سرمایه طی معاملات روز اخیر اشاره نمود .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، امروز طلا با اندکی افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح 1114 دلار در هر انس رسیده و در بازار نفت ، نفت برنت با کمی کاهش قیمت همراه گردیده و به سطح 29 دلار و 70 سنت در هر بشکه رسید .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار روز آرامی را سپری می نماید . این ارز رایج بازار امروز در بدون نوسان قیمتی خاصی در محدوده 3650 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 2142 واحد افزایش نسبت به روز قبل در سطح 71000 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 647 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 67 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
شایعات نیمایی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۹
اخبار بیشتر