۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

همکاری سایپا و برلیانس گسترش می‌یابد

همکاری سایپا و برلیانس گسترش می‌یابد
کد: 29205   تاریخ انتشار :۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲

 برلیانس یک شریک تجاری مناسب برای گروه سایپا است و با توجه به وجود توانمندی و امکانات مناسب دو طرف، می‌توان به ارتقای سطح همکاری‌ها امیدوار بود.

به گزارش TSEpress  مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در مجتمع تولید خودروی برلیانس در شهر "ینگ‌یانگ" چین ضمن بازدید از مرکز طراحی خودرو و خطوط تولید این شرکت، با "کیو یو مین" رئیس هیأت‌مدیره و "لیو پنچنگ" مدیرعامل برلیانس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار دو طرف ضمن ابراز رضایت از فرایند همکاری‌ها، بر گسترش این همکاری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک تأکید کردند.

محسن جهرودی در این دیدار گفت: برلیانس یک شریک تجاری مناسب برای گروه سایپا است و با توجه به وجود توانمندی و امکانات مناسب دو طرف، می‌توان به ارتقای سطح همکاری‌ها امیدوار بود.

وی افزود: می توانیم با بهبود شرایط همکاری و تولید محصولات جدید برلیانس در ایران و توجه به داخلی سازی قطعات دارای مزیت تولید با مشارکت قطعه‌سازان ایرانی یک گام جدید و پایدار با برلیانس برداریم.

طبق اعلام سایپا، در حال حاضر چهار محصول برلیانس در گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود. وجود این ظرفیت و امکان، موجب‌ شده گروه خودروسازی سایپا و برلیانس تمایل جدی برای توسعه این همکاری داشته باشند.

برلیانس به‌عنوان شریک تجاری مهم برندهای بی‌ام‌دبلیو و رنو محسوب می‌شود و خودروهای خود را با مشارکت این شرکت‌ها طراحی و تولید می‌کند، ضمن این‌که خودروهای این دو برند نیز در کشور چین توسط برلیانس تولید و عرضه می‌شوند

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.