۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پژوسیتروئن فعالیتهای مربوط به سرمایه گذاری مشترک را تعلیق می کند

پژوسیتروئن فعالیتهای مربوط به سرمایه گذاری مشترک را تعلیق می کند
کد: 30168   تاریخ انتشار :۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۱

گروه خودروسازی پژوسیتروئن فرانسه به منظور اجتناب از گرفتار شدن در تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، شروع به تعلیق فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری مشترک خود در ایران کرده است.

به گزارش TSEpress  به نقل از رویترز، گروه خودروسازی پژوسیتروئن فرانسه به منظور اجتناب از گرفتار شدن در تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، شروع به تعلیق فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری مشترک خود در ایران کرده است. شرکت های بزرگ فرانسوی فعال در ایران از جمله شرکت توتال در تلاش اند تا معافیت هایی از تحریم های دولت آمریکا علیه ایران به دست بیاورند. گروه پژو سیتروئن در بیانیه ای اعلام کرد: «گروه پژوسیتروئن با حمایت دولت فرانسه در حال تعامل با مقامات دولت آمریکا برای مد نظر قرار دادن موضوع معافیت از تحریم هاست.» به دنبال لغو تحریم ها در ژانویه 2016، شرکت پژو سیتروئن و دیگر رقیب فرانسوی اش رنو، قراردادهای را برای تولیدات جدید در ایران امضا کردند تا شراکت های خود با شرکت های ایران خودرو و سایپا در دوران قبل از تحریم ها را تقویت کنند. شرکت پژو سیتروئن قراردادهایی به ارزش 700 میلیون یورو (818 میلیون دلار) با شرکت های ایرانی امضا کرده و شرکت رنو نیز اعلام کرده که به منظور رساندن ظرفیت تولید خود در ایران به 350 هزار دستگاه در سال یک سرمایه گذاری جدید در این کشور انجام داده است. به گفته پژو سیتروئن، تعلیق فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری مشترک در ایران، تغییری در دستورالعمل مالی فعلی این گروه ایجاد نمی کند و اینکه فعالیت ها در ایران کمتر از یک درصد از درآمد شرکت را تامین می کند.

پژو سیتروئن   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70