۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تعیین تکلیف "های وب" برای ادغام یا لغو قرارداد با پارس آنلاین

تعیین تکلیف
کد: 30262   تاریخ انتشار :۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۷

مدیرعامل “های‌وب” درباره بازگشایی نماد و شائبه احتمال لغو قرارداد ادغام با پارس آنلاین توضیح داد و گفت: تا عصر چهارشنبه این هفته ، موضوع ادغام یا لغو این دو شرکت مشخص می شود.

ایمان میری درباره خبر منتشره دیروز و شائبه احتمال لغو قرارداد ادغام "های وب" با پارس آنلاین به بورس پرس گفت: در آن خبر که مربوط به هفته گذشته بود ، اعلام کردم ادغام یا عدم ادغام این دو شرکت هنوز نهایی و قطعی نشده و مذاکراتی در پیش است اما احتمال قطعیت آن بیشتر از لغو است. وی با اشاره به جلسه اخیر با مدیرعامل پارس آنلاین ، ادامه داد: تا عصر چهارشنبه این هفته ، موضوع ادغام یا لغو این دو شرکت مشخص می شود. این مقام مسئول درباره آخرین وضعیت "های وب" و بازگشایی نماد بعد از حدود 6 ماه غیبت به بورس پرس توضیح داد: بعد از ورود وزیران ارتباطات و اقتصاد و تشکیل کارگروهی به ریاست رئیس شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران، منتظر رای نهایی در مورد صورت های مالی سه ساله و نحوه شناسایی درآمد و هزینه هستیم. میری ادامه داد: بنابراین درحالی صورت های مالی سال قبل بعد از دریافت رای نهایی و منتشر خواهد شد که باید اطلاعات تکمیلی مانند فعالیت ماهانه هم در کدال منتشر شود تا مسئولان بورس در مورد بازگشایی نماد تصمیم گیری کنند.

های وب   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70