۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رشد 70 درصدی ترانزیت ریلی در ابتدای سال 97

رشد 70 درصدی ترانزیت ریلی در ابتدای سال 97
کد: 30373   تاریخ انتشار :۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

در گام اول واگن‌های بالای 50 سال و در گام دوم واگن‌های بالای 40 سال طی دو سال گذشته بطور کامل خارج شد؛ هم اکنون واگن‌های 30 ساله باقی مانده اند.

به گزارش TSEpress  قائم مقام راه‌آهن گفت: در سال‌های گذشته در حوزه ترانزیت رشد 100درصدی داشته‌ایم به طوری که توانسته‌ایم در دو ماهه ابتدای امسال رشد 70 درصدی را تجربه کنیم. حسین عاشوری قائم مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی در نشست خبری امروز خود گفت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از بیست و نهم خرداد تا یکم تیر ماه  با حضور  200 شرکت ایرانی و 90 شرکت خارجی در فضایی بالغ بر 22 هزار متر مربع در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی برگزار می‌شود. عاشوری گفت: در این نمایشگاه شرکت های تولید کننده ناوگان و تجهیزات صنعت حمل و نقل ریلی و ارائه دهنده خدمات زیربنایی و حمل و نقلی در حوزه ریل از 90 کشور خارجی از جمله آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، چک، لتونی و روسیه حضور خواهند داشت. قائم مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی افزود: هم اکنون 42 درصد از قطارهایی‌ که بارها را جابه‌جا می‌کنند، برنامه‌ای است و ما با سازمان بنادر جهت راه‌اندازی قطارهای برنامه‌ای وارد مذاکره شده‌ایم بطوریکه‌ در بندر شهید رجایی قطار برنامه‌ای فعالیت می‌کند. وی در پایان گفت: در حوزه ترانزیت‌ عملکرد ما بسیار خوب بوده و قطارهایی‌ که در سال گذشته ظرف مدت 10 روز تا یک هفته بارها‌ را جابه‌جا می‌کردند هم اکنون می‌توانند ظرف مدت 3 روز بارها را جابه‌جا کنند.

حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70