۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سایپا آمادگی تولید خود را به طرف‌های خارجی اعلام کرده‌ است

سایپا آمادگی تولید خود را به طرف‌های خارجی اعلام کرده‌ است
کد: 30391   تاریخ انتشار :۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶

مدیرعامل خودروسازی سایپا، گفت: تحریم‌های جدید که صورت گرفته تحریم سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیست بلکه تحریم افراد عهد شکنی است که ماهیت آنها برای همگان مشخص شده و زات این افراد در عهد شکنی است.

به گزارش TSEpress  مدیرعامل خودروسازی سایپا، گفت: اگر طرف خارجی که با ما سرمایه‌گذاری مشترک انجام داده است تعهدات خود را اجرایی نکند باید به‌صورت کامل ضرر و زیان ما را پوشش دهد. محسن جهرودی  در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای بین‌المللی خودروسازی سایپا با شرکت‌های خارجی، اظهار داشت: در مذاکرات با طرف‌های خارجی که قصد دارند روابط خود را با ما تعلیق کنند با شفافیت اعلام کردهایم که آمادگی کامل برای تولید را داریم. مدیرعامل خودروسازی سایپا، گفت: تحریم‌های جدید که صورت گرفته تحریم سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیست بلکه تحریم افراد عهد شکنی است که ماهیت آنها برای همگان مشخص شده و زات این افراد در عهد شکنی است. جهرودی در پایان با تاکید بر اینکه به طرف‌های خارجی اعلام کرده‌ایم که باید به تعهدات خود پایبند باشند و از تاریخ 6 آگوست به بعد آماده تولید هستیم، خاطرنشان کرد: اگر طرف خارجی که با ما سرمایه‌گذاری مشترک انجام داده است تعهدات خود را اجرایی نکند باید به‌صورت کامل ضرر و زیان ما را پوشش دهند.

سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70