۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افتتاح خط تولید جدید شرکت "سایپا شیشه"

افتتاح خط تولید جدید شرکت
کد: 31196   تاریخ انتشار :۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه از شرکت های قطعه سازی گروه سایپا در استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش TSEpress مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه عضو هیات مدیره سایپا و مدیرعامل سازه گستر، قائم مقام ارشد مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا از شرکت های پلاسکوکار، لنت پارسیان پیشرو و سایپاشیشه در استان قزوین بازید کرد.

مهندس جهرودی در جریان بازدید از شرکت سایپاشیشه، خط تولید جدید آماده سازی شیشه ( باندو ) را افتتاح کرد.این خط تولید آماده سازی شیشه یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید شیشه در کشور است که در راستای کاهش ۳۰ درصدی هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی با حجم سرمایه گذاری معادل ۱٫۲ میلیون دلار راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، خط تولید جدید سایپاشیشه تا ۳۰ درصد کاهش ضایعات شیشه جلو در حین تولید و نصب در محل خودرو و حدود ۴۰ درصد افزایش کیفیت در شیشه های جلو خودرو و قابلیت تولید همزمان دو محصول (دو لایه سبز و سفید) را به همراه خواهد داشت.

مهندس جهرودی پیش از این بازدید با حضور در شرکت پلاسکوکار و بازدید از خطوط تولید این شرکت، فرایندهای مختلف این مجموعه قطعه سازی را مورد ارزیابی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیرعامل گروه سایپا در نشست با مدیران و کارکنان پلاسکوکار استراتژی و اهداف گروه سایپا را حمایت از قطعه سازان داخلی بر شمرد و تعامل همه جانبه با قطعه سازان داخلی را ضروری دانست.

همچنین در این نشست مدیرعامل شرکت پلاسکوکار گزارشی از روند تولید و برنامه های این شرکت ارائه داد.

سپس مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت لنت پارسیان پیشرو بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات فعالیت های این شرکت قرار گرفت و در ادامه، مدیرعامل شرکت لنت پارسیان پیشرو، فعالیت ها و برنامه های این شرکت را تشریح کرد.

پلاسک   خساپا   سایپا   کساپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70