۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مخابرات در ۱۰۰۰ نقطه کشور وای‌فای عمومی ارائه می‌کند

مخابرات در ۱۰۰۰ نقطه کشور وای‌فای عمومی ارائه می‌کند
کد: 31222   تاریخ انتشار :۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳

با توجه به اعلام شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم در ۲۰۰ مرکز عمومی، لیست اسامی این نقاط مشخص شد.

به گزارش TSEpress وای‌فای عمومی (Public Wi-Fi) سرویسی است که دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت بی‌سیم را در مراکز عمومی فراهم می‌کند و استفاده از آن نسبت به استفاده از شبکه دیتای تلفن همراه مزایای قابل توجهی دارد از جمله این موارد می‌توان به کاهش هزینه اینترنت، افزایش سرعت و کاهش سرعت مصرف باتری اشاره کرد. از جمله قابلیت‌های دیگر این سرویس نیز امکان اتصال تمامی دستگاه‌های هوشمند به این شبکه و عدم نیاز به سیم‌کارت یا مودم همراه است؛ از این روست که طی سالیان اخیر متولیان اجرا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اپراتورهای ثابت و سیار را به فراهم کردن شرایطی برای استفاده از خدمات این نوع ارتباطات تشویق و تهییج می‌کنند. اخیرا و در جریان برگزاری رویداد تلکام ۲۰۱۸ مدیر عامل مخابرات از راه‌اندازی وای‌فای عمومی در هزار نقطه کشور خبر داد و گفت: در این زمینه تاکنون ۲۰۰ نقطه در کشور به این خدمات مجهز شده است. حال با توجه به اعلام رسمی این موضوع، تمامی نقاط تحت پوشش وای‌فای عمومی مخابرات در ایران را به شرح زیر اعلام می‌کنیم:

اخابر   مخابرات   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70