۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پست بانک قرارداد طرح اشتغالزایی منعقد کرد

پست بانک قرارداد طرح اشتغالزایی منعقد کرد
کد: 31429   تاریخ انتشار :۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶

مدیر عامل پست بانک گفت: در فاز اول اعتبارات تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی ۱۰ هزار میلیارد ریال به پست بانک پرداخت شد که همه آن تبدیل به قرارداد شده و بخش عمده ای را به متقاضیان پرداخت کردیم.

به گزارش TSEpress خسرو فرحی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از باجه های روستایی گرگان اظهار داشت: پست بانک تقریبا تمام منابعی که از محل صندوق توسعه ملی به منظور پرداخت تسهیلات طرح های اشتغالزا تخصیص داده شده را در اختیار متقاضیان برای طرح های خرد روستایی قرار داد. وی بیان کرد: در فاز اول اعتبارات تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی ۱۰ هزار میلیارد ریال به پست بانک پرداخت شد که همه آن تبدیل به قرارداد شده و بخش عمده ای را به متقاضیان پرداخت کردیم. وی یادآور شد: پست بانک استان گلستان نیز بیشتر از منابع اختصاصی از مرکز تسهیلات طرح های خرد و اشتغالزای روستایی پرداخت و بقیه را از منابع دیگر تامین کرد. مدیر عامل پست بانک با یادآوری وظیفه اصلی دستگاهش برای حضور در روستاهای کشور و ایجاد دسترسی آسان به خدمات بانکی اضافه کرد: تامین مالی طرح ها و مشاغل خرد اشتغالزای روستایی یکی از رسالت های اصلی بانک است. فرحی یادآور شد: بر اساس قانون تامین مالی طرح های خرد روستایی در زمینه ایجاد و توسعه اشتغال بر عهده پست بانک و چند بانک و موسسه اعتباری دیگر است. وی با بیان اینکه پست بانک در هفت هزار روستای اصلی و کانونی کشور باجه دارد، گفت: روستائیان می توانند از طریق تفاهم با پست بانک در زمینه طرح های توسعه ای و آبادانی روستای خود مشارکت کنند.

بورس   پست بانک   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70