۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پیگیر حل مشکلات خودروسازان هستم

پیگیر حل مشکلات خودروسازان هستم
کد: 31739   تاریخ انتشار :۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که تصمیم جدیدی برای قیمت گذاری خودرو انجام نشده است، گفت:کارگروه‌های کارشناسی برای رفع دلایل افزایش قیمت خودرو تعیین کرده ام و به صورت جدی پیگیر آن هستم تا حقوق خودروسازان و مردم تامین شود.

به گزارش TSEpress رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان این که یکی از اولویت‌های ما تثبیت قیمت‌  خودرو و جلوگیری از نوسان آن است، اظهار کرد: یک کار گروه کارشناسی تعیین کرده‌ام تا کل فرایند تولید را بررسی کرده و عوامل افزایش قیمت‌ها رفع شود. خودروسازی یکی از صنایع عمده کشور ما است و به همین دلیل کار گروه تخصصی نیز تعیین کردم تا موانع و مشکلات خودروسازان در حوزه تولید و نوسانات قیمت‌ها و ثبت‌نام ها را بررسی کنند. خود من نیز به صورت جدی پیگیری می‌کنم تا حقوق مردم و خودروسازان تامین شود.

وزیر صنعت در پاسخ به این پرسش که آیا در زمینه قیمت گذاری خودرو تجدید نظر خواهد شد، گفت‌: تصمیم جدیدی در این زمینه  نگرفته نشده است.

وی در مورد افزایش قیمت کالاهای اساسی، خاطر نشان کرد: کالاهایی که دولت آنها را در گروه یک قرار داده است نوسانات کمی داشته‌اند. بخشی از کالاهای عمومی غیر اساسی نوساناتی داشتند که تاکید رییس جمهور این است که سعی کنیم این نوسانات را کم کنیم. من هم به همکارانم گفته‌ام که در حوزه این کالاها تمهیداتی داشته باشند تا از نوسان قیمت آنها جلوگیری کرده و مردم هم بتوانند به قیمت این کالاها دسترسی روزانه داشته باشند.

رحمانی در پایان، گفت‌: برای واردات کالاهای اساسی مشکلی نداریم. دولت ارز این کالاها را تامین کرده است و در حد کافی ذخیره سازی داریم.

ایرانخودرو   بورس   خودرو   سایپا   وزیر صنعت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70