۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پیشنهادات جدید برای معاملات بازار پایه فرابورس

پیشنهادات جدید برای معاملات بازار پایه فرابورس
کد: 31842   تاریخ انتشار :۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

معاون فرابورس ایران با اشاره به آخرین جزئیات تغییرات سامانه‌های داخلی فرابورس از آخرین پینشنهادها برای تغییر در دستورالعمل معاملات بازار پایه خبر داد و گفت: با این پیشنهادات نقاط کشف قیمت سهام نظم بهتری خواهد داشت.

به گزارش TSEpress محسنی درباره احتمال انجام معاملات سهام فقط در یک روز از هفته در بازار پایه «ج» تا چه حد صحت دارد، پاسخ داد: برای معاملات بازار فرابورس هم اکنون مجموعه‌ای از پیشنهادات در حال بررسی است، به طوری که با تاکید بر افزایش نقدشوندگی و عدم محدود سازی معاملات امکان نظم بهتر به نقاط کشف قیمت سهام را در این بازار فراهم کند. در حال حاضر بازار پایه «ج» طی سه روز در هفته از امکان معامله برخوردار است و این قابلیت را می‌توان با چارچوب‌های بهتری برای سایر تابلوهای معاملات این بازار به کار گرفت.

  • وی افزود: در پیشنهاد جدید فرابورس انجام معاملات روزانه خواهد بود اما نباید انتظار داشت، در شرایطی که شرکت‌های غیرشفاف از ارائه اطلاعات سرباز می‌زنند با شرایط بهتری در بازار روبرو باشند. هم اکنون عدم تقارن اطلاعاتی به طور عمومی در بازار پایه وجود دارد که در این زمینه ابزارهای موجود برای نظارت بر بازار کافی نیست.

بازار پایه فرابورس   بورس   فرابورس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.