۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها

زیاندهی آذرآب پایان یافت

زیاندهی آذرآب پایان یافت
کد: 32029   تاریخ انتشار :۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۹

شرکت صنایع آذرآب اراک که چالش های مالی پارسال بارها خبرساز شده بود، با حمایت های دولت از پس مشکلات برآمده است؛ به گونه ای که در نیمه نخست امسال به درآمد عملیاتی ۱۵۰میلیارد تومانی رسید.

  • به گزارش TSEpress «علی شیخ زاده» صورت مالی شرکت را نشاندهنده دستیابی به اهداف بالاتر از برنامه های تعیین شده عنوان و اضافه کرد: دستیابی به این موفقیت به معنای عبور از مرحله زیان و رسیدن به سوددهی و حاصل اصلاح روندها، شیوه های مدیریت پروژه و عملیات اجرایی بود که افزایش تولید را به دنبال داشت.
  • وی از افزایش میزان تولیدات شرکت به بیش از یک هزار تن در ماه و برنامه ریزی برای ارتقای این رقم به یک هزار و ۵۰۰ تن خبر داد و درباره مشارکت این شرکت در اجرای پروژه های نیروگاه اتمی بوشهر با همکاری روسیه گفت: کارفرمای خارجی مکلف است بخشی از نیاز پروژه ها را با استفاده از توانمندی های داخلی اجرا کند.
  • وی افزود: آذرآب در این زمینه اعلام آمادگی کرده است و پیش بینی می شود در دوره ساخت نیروگاه، این شرکت با قابلیت هایی که دارد بتواند بیشترین قراردادهای همکاری را در ساخت انواع پکیج های مورد نیاز نیروگاه، با کارفرما منعقد کند.
  • شیخ زاده پیش بینی کرد در ۲ تا سه ماه آینده نخستین قرارداد از این مجموعه امضا و فعالیت مرتبط با آن آغاز شود. به گفته وی، قراردادهای بعدی بتدریج و در صورت تامین شرایط متقابل امضا و اجرایی می شود.
  • شیخ زاده درباره تاثیر تحریم‌ های آمریکا بر روند فعالیت های صنایع کشور گفت: این تهدیدها، در صورت تمرکز صنایع کشور بر دانش و فناوری داخلی به جای بهره گیری از امکانات خارجی، می تواند به فرصت تبدیل شود.

بازار سرمایه   بورس تهران   صنایع آذر آب   فاذر   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.