۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تسویه بدهی دولت به پیمانکاران صنعت برق

تسویه بدهی دولت به پیمانکاران صنعت برق
کد: 32034   تاریخ انتشار :۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی وزارت نیرو گفت: مجوز سرمایه گذاری برای تولید هفت هزار و ۲۰۰ مگاوات برق حرارتی در کشور با هدف توسعه و افزایش تولید برق کشور و افزایش ضریب پایداری آن صادر شده است.

  • به گزارش TSEpress محسن طرز طلب سه شنبه در آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان افزود: از این میزان یک هزار و ۸۴۱ واحد آن در خوزستان در دست اجراست که سال آینده بخشی از آن شامل نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک به بهره برداری می رسد و بقیه طرح ها تا پایان دولت دوازدهم به طور کامل در مدار تولید قرار می گیرند. وی به ضرورت توسعه طرح های برق حرارتی در خوزستان با توجه به نیاز روزافزون استان به برق اشاره و اظهارداشت: تا سال ۱۴۰۰ خوزستان با ۷۵۰ مگاوات ساعت کمبود برق مواجه می شود که در صورت بهره برداری نشدن از طرح های برق آبی این کمبود به سه هزار مگاوات می رسد.
  • طرز طلب بیان کرد: از این رو توسعه نیروگاههای برق حرارتی و افزایش ظرفیت آنان در خوزستان از دیدگاه وزارت نیرو یک اولویت است. مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی وزارت نیرو اظهار داشت: وزارت نیرو از احداث نیروگاههای برق حرارتی در کشور به خصوص خوزستان از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت بیشتری خواهد کرد.
  • بدهی دولت به پیمانکاران صنعت برق تا پایان سال ۹۷ تسویه می شود
  • وی ادامه داد: با تمهیدات دولت طلب پیمانکاران صنعت برق از دولت تا پایان امسال به صفر خواهد رسید.
طرز طلب با اشاره به مشکلات مالی دولت و طلب پیمانکاران صنعت برق از دولت اطمینان داد: همه طلب های معوقه با هدف سرمایه گذاری بیشتر در این صنعت پرداخت می شود.

بازار سرمایه   برق   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.