۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

از "قاسم ایران" انتظار بیشتری داریم

از
کد: 32072   تاریخ انتشار :۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۴

 دکتر عباسیانفر مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان با اشاره به اقدامات اثربخش صورت گرفته در تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تولیدی گفت: در شرایط فعلی بازار کشش مورد نیاز برای فروش را دارد و در این زمینه باید با «فرصت شناسی»، تمام اهتمام شرکت های تولیدی صرف تولید شود.

به گزارش TSEpress جلسه ی ویژه برنامه ریزی برای بهره برداری از ظرفیت های خالی شرکت های تولیدی گروه با حضور رئیس هیات مدیره و  مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان و مدیران عامل شرکت های تولیدی، صادراتی، بازرگانی و پخش گروه صنعتی مینو و مشاور عالی مدیر عامل در امور تولید و کنترل کیفیت برگزار شد.
  • به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی مینو، در این جلسه دکتر عباسیانفر مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان با اشاره به اقدامات اثربخش صورت گرفته در تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تولیدی گفت: در شرایط فعلی بازار کشش مورد نیاز برای فروش را دارد و در این زمینه باید با «فرصت شناسی»، تمام اهتمام شرکت های تولیدی صرف تولید شود و در اولین گام، باید ظرفیت های خالی در تمام خطوط تولیدی شرکت های گروه به بهترین شکل ممکن احیا شوند و مورد بهره برداری قرار گیرند.
  • دکتر عباسیانفر در ادامه به افزایش تولید در برخی خطوط تولیدی شرکت ها  اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در زمینه افزایش تولید صورت گرفته است، اما قابل قبول نیست، چرا که با این میزان استعداد و ظرفیت باید سهم اول بازار ایران را داشته باشیم.
  • مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان  ادامه داد: برنامه ریزی برای آینده کار بسیار سختی است، اما با اتکا به تجربیات تاریخی و رصد و تحلیل دقیق شرایط بازار می توان تصمیمات کوتاه مدت و اثر بخش طراحی کرد و یکی از همین فرصت های طلایی پیش رو در زمینه تولید، عرضه ی محصولات متنوع و بهره برداری از ظرفیت های خالی است؛ چرا که با اقدامات بسیار خوب صورت گرفته، مواد اولیه مورد نیاز برای تولید در حد قابل قبولی تهیه شده است و باید از این فرصت نهایت بهره برداری به عمل آید.
  • مدیرعامل گروه صنعتی مینو در ادامه به عملکرد شرکت قاسم ایران اشاره کرد و گفت: ما از قاسم ایران انتظار بیشتری داریم و باید از تمام ظرفیت خود در جهت بهره برداری از شرایط فعلی استفاده بهینه کند؛ شرکت قاسم ایران باید تمام محصولات گروه را با یک چشم نگاه کند و تمام تولیدات را به عرصه ی فروش هدایت کند.
  • دکتر عباسیانفر خطاب به مدیرعامل و مدیران میانی شرکت قاسم ایران گفت: هنر آن نیست که محصولات استراتژیکی همچون ساقه طلایی، رنگارنگ و یا پفک نمکی که خریداران وفاداری دارند، به فروش برسد؛ بلکه هنر آن است که محصولی که کمتر به فروش می رسد و یا برند جدیدی است را به فروش برسانید و اگر این کار را کردید یک نقش آفرین خوب در عرصه ی پخش خواهید بود.
  • دکتر عباسیانفر در ادامه به شرایط فروش محصولات شرکت های تولیدی اشاره کرد و ضمن انتقاد از چگونگی فروش محصولات خرمایی، محصولات شوکوپارس و شکلات  گفت: تمام سناریوهای لازم را در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار دهید و بهترین راهکارها را عملیاتی کنید تا بتوانید از ظرفیت های موجود بهترین بهره برداری را به عمل آورید چراکه سهم ما از مشتقات خرمایی، محصولات شکلاتی و شربت های مایع و پودری و همچنین شکلات در صنعت شیرینی و شکلات باید به شدت افزایش یابد و باید سهم بسیار بالایی را با توجه به کیفیت و برند قابل قبولی که داریم، افزایش دهیم.
 

بازار سرمایه   بورس تهران   قاسم   قاسم ایران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70