۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ذوب آهن اصفهان ظرفیت نهفته زیادی دارد

ذوب آهن اصفهان ظرفیت نهفته زیادی دارد
کد: 32259   تاریخ انتشار :۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

دکتر سبحانی، رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در اولین مصاحبه مطبوعاتی بعد از قبول مسئولیت در ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن، مادر صنعت فولاد و صنعت کشور به طول کلی است و پتانسیل رشد و توسعه خوبی دارد.

به گزارش TSEpress دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و رئیس هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با  چیلان  تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان، ظرفیت های نهفته زیادی دارد ولی به دلایل مختلف تا امروز دچار مشکلات و تحولاتی شده که امیدواریم با همدلی و همکاری بقیه هیئت مدیره، مدیرعامل و سایر همکاران بتوانیم در مسیر درست هدایتش کنیم. وی ادامه داد: ذوب آهن باید به گونه پیش رود که هم بتواند طرح توسعه اش را اجرا کند و هم به ظرفیت اسمی افزایش تولید دهد. وی در ادامه تأکید کرد: باید برنامه ای را اجرایی کنیم که دخل و خرج این شرکت متناسب شود تا سرمایه گذار و هم سهامداران راضی باشند و شرکت هم بتواند نیاز کشور به خصوص در بخش ساختمانی را تأمین سازد. رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطرنشان کرد: مصرف فولاد در کشورهای در حال توسعه از نوع فولادهای ساختمانی است و از آنجا که ذوب آهن یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان محصولاتی همانند تیرآهن، میلگرد و اخیراً ریل است، همه این محصولات جزو مایحتاج توسعه و زیرساخت کشور است. امیدواریم ذوب آهن بتواند سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد و انشالله شاهد رونق در ذوب آهن باشیم.

ذوب   ذوب آهن اصفهان   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70