۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فروش املاک و دارایی‌های مازاد سایپا

فروش املاک و دارایی‌های مازاد سایپا
کد: 32467   تاریخ انتشار :۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با تلاش جدی همکاران، معرفی محصول جدید اس پی ۱۰۰ در اولویت برنامه های سایپا قرار گرفته تا این پروژه متوقف شده، احیاء و طی ۱۴ ماه آینده به تولید انبوه برسد.

به گزارش TSEpress محمدرضا سروش، با اعلام این خبر گفت: فروش دارایی های مازاد و شرکت های خارج از زنجیره ارزش سایپا از برنامه های این شرکت است که با تلاش جمعی در چارچوب محورهای پنج گانه برنامه ای گروه خودروسازی سایپا، انتظار داریم که دوباره بتوانیم به دوران شکوفایی سایپا برسیم و باید در این مسیر کوشا و موثر باشیم.
  • مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: ارتقای فرهنگ بهره وری، صرفه جویی و مدیریت بر هزینه ها در تمامی سطوح سازمانی باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

بازار سرمایه   بورس تهران   خساپا   سایپا   سروش   

نظرات(2)

  1. شریفی گفت:

    شما کیفیت محصول را درست کن نمیخواد شکوفا بشید.میخواهید ثواب کنیند .کباب میکنید .اقای مدیر عامل

  2. فتحی گفت:

    بی زحمت شما کیفیت محصولات ببر بالا تا این همه کشته ندیم شکوفا بودن بخوره تو سرت و جدو ابادت با این اسباب بازی های حلبیت خاک بر شما که سر ملت کلاه میزارین حلبی دستشون میدین ومالشونو میگیرین وبا جونشون بازی میکنین خدا ازتون نگذره نابود بشین.

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70