۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پژو ۳۰۱ ایران ‌خودرو شهریورماه وارد بازار می‌شود

پژو ۳۰۱ ایران ‌خودرو شهریورماه وارد بازار می‌شود
کد: 32553   تاریخ انتشار :۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

شرکت ایکاپ با همکاری ساپکو و سازندگان، داخلی‌سازی قطعات را برای مدل‌های جدید خودرویی دنبال می‌کند.

به گزارش TSEpress مدیرعامل شرکت ایکاپ درباره وضعیت تولید ۳۰۱ گفت: خوشبختانه قطعات ۳۰۱ با حجم بالا در سیزدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرویی عرضه شد که نشان از داخلی‌سازی این مدل دارد.
  • محمدرضا معتمد درباره فروش این محصول در بازار هم اظهارکرد: این پروژه باید براساس قوانینی که در کشور وجود دارد، مجوزهای قانونی را دریافت کند و امیدواریم تا پیش از پایان سال، تاییدیه‌های لازم دریافت و شهریور تولید انبوه آن آغاز شود.
  • سال گذشته عنوان شده بود این مدل بیش از ۶۰درصد داخلی‌سازی شده است و انتظار این بود امسال این خودرو وارد بازار شود. وی درباره علت تاخیر این امر گفت: به‌دلیل مشکلاتی که همه در جریان آن هستیم، تاریخ‌های اعلام شده کمی جابه‌جا شده است.
  • مدیرعامل شرکت ایکاپ ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری مشاوران خودرویی داخلی‌سازی ۶۱٫۶ قطعات این مدل را تایید کرده‌ است.
  • وی با بیان اینکه برای تامین سایر قطعات در حال برنامه‌ریزی هستیم، گفت: چون درحال‌حاضر مرحله تولید آزمایشی در حال انجام است، برای ادامه راه به‌طور قطع تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.
  • معتمد درباره تولید و تامین پژو ۲۰۰۸ نیز اظهارکرد: این مدل در حال تولید است تا شرکت ایکاپ به تعهدات خود عمل کند.
  • مدیرعامل شرکت ایکاپ همچنین درباره تولید انبوه ۲۰۰۸ خاطرنشان کرد: تا زمانی که تعهدات قبلی انجام نشود نمی‌توان وارد مرحله بعدی شد.
  • گفتنی است معتمد پیش‌تر درباره ساخت ۳۰۱ گفته بود که داخلی‌سازی افزون بر ۶۰درصدی پژو ۳۰۱ بیش از الزامات تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است و هم اکنون در شرکت ایساکو ۶۴ نمایندگی گرید یک و ۴۰ نمایندگی گرید دو نیز در حال فعالیت برای خدمات به این مدل هستند که به‌تدریج تعداد آنها افزوده خواهد شد.

ایران خودرو   بورس تهران   پژو   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70