۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بعید است رئیس جمهور در مورد قیمت خودرو اظهار نظر کنند

بعید است رئیس جمهور در مورد قیمت خودرو اظهار نظر کنند
کد: 32575   تاریخ انتشار :۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

در حالی که عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر از مخالفت رئیس‌جمهور با افزایش قیمت خودرو می‌دهد، وزیر صنعت اعلام کرده قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

به گزارش TSEpress  وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در حاشیه جلسه هفته گذشته هیئت وزیران اعلام کرد که سازمان حمایت در حال انجام بررسی‌های لازم براساس اسناد و مدارک خودروسازان برای تعیین قیمت تمام شده خودرو است و در این زمینه نظر خواهد داد و قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.

  • بنابراین از این گفته وزیر صنعت می‌توان نتیجه گرفت که قطعا افزایش قیمت خودرو  صورت خواهد گرفت اما میزان و زمان آن هنوز مشخص نیست.
  • بعید می دانم رئیس جمهور در مورد قیمت خودرو اظهار نظر کنند
  • ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است یا خیر؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.
  • وی افزود: از آنجا که شورای عالی اقتصاد قیمت‌گذاری خودرو را به ستاد تنظیم بازار تفویض اختیار کرده بعید می‌دانم که رئیس جمهور در این باره اعلام نظری کرده باشند.
  • به گزارش فارس، علیرغم همه موارد مطرح شده درباره نظر رئیس‌جمهور و بدون قضاوت درباره کارشناسی یا غیر کارشناسی بودن این نظرات یا حتی نقش مسائل سیاسی در این نقل قول‌ها، تجربه‌های قبلی جهش قیمت ارز نشان می‌دهد این جهش تاثیر تقریبا مستقیمی روی قیمت خودرو نیز خواهد داشت و نظر اعلامی از قول مسئولان درست یا غلط تبدیل به جریان سیاست‌گذاری در نهادهای زیرمجموعه آنها نخواهد شد.

خودرو   رئیس جمهور   مجلس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70