۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 17 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بازدید وزیر صنعت از شرکت صنایع آذرآب

بازدید وزیر صنعت از شرکت صنایع آذرآب
کد: 32635   تاریخ انتشار :۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدات شرکت صنایع آذرآب باعث افتخار کشور است و این وزارتخانه با تمام توان از فعالیت های این واحد تولیدی حمایت می کند.

  • به گزارش TSEpress«رضا رحمانی» روز پنجشنبه‌ در بازدید از شرکت صنایع آذرآب اراک، افزود: نمونه توربین های ۶۵ متری ساخت این واحد تولیدی در کمتر کشوری وجود دارد که این مهم نشان از ظرفیت بالای صنعتی استان مرکزی و کشور است. وی ادامه داد: در سال های اخیر آذرآب با مشکلاتی روبرو شده بود اما اکنون این شرکت با بیش از ۷۰ ‌درصد ظرفیت اسمی فعالیت می کند و دولت این ظرفیت برجسته را از افتخارات کشور می داند.
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی ملاک توسعه پایدار است و همه باید به این موضوع به عنوان یک تکلیف جدی نگاه کنند. رحمانی افزود: وزارت صنعت با تمام توان به مقوله حمایت از کالای ایرانی و ساخت کالاهای مشابه در داخل کشور توجه دارد و با تمام قد پشت سر تولیدکنندگان ایستاده است.
  • وی ادامه داد: آذرآب امروز هزار تن تولیدات خود را وارد بازار می کند که حدود هفت برابر تولیدات ماه های قبل است و ظرفیت فعالیت بیش از این است. وی افزود: هر کجا که طرح های توسعه ای و ایجابی وجود داشته باشد باید بر اساس تکلیف و قانون از توان داخل استفاده شود و تاکنون از واردات کالاهایی که توان ساخت آن در کشور وجود دارد، جلوگیری شده است.

آذرآب   بورس تهران   رضا رحمانی   فاذر   وزیر صنعت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219