۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

آغاز شمارش معکوس برای اعلام قیمت جدید خودروهای باقی‌مانده

آغاز شمارش معکوس برای اعلام قیمت جدید خودروهای باقی‌مانده
کد: 32718   تاریخ انتشار :۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴

در خصوص خودروهای زیر ۴۵ میلیون‌تومان نیز گفته می‌شود افزایش قیمت این خودروها در حدود ۲۰ تا ۳۰درصد در مقایسه با قیمت قبلی آنها خواهد بود.

به گزارش TSEpress بعد از اعلام وزیر صنعت مبنی‌بر عرضه خودروهای بالای ۴۵میلیون‌تومان  با ۵درصد زیر قیمت بازار انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو باز هم خودروسازان بزرگ همچون سایپا و ایران‌خودرو نسبت‌به عرضه خودروهای خود به‌صورت تحویل فوری و با قیمت‌های جدید اقدام کنند. این درحالی است که باید دید این اقدامات تا چه میزان می‌تواند نسبت‌به تعدیل قیمت‌ها در بازار اثرگذار باشد. وقوع این اتفاق در بازار می‌تواند تحول قیمتی جدیدی در بازار خودرو ایجاد کند.
  • در خصوص خودروهای زیر ۴۵ میلیون‌تومان نیز گفته می‌شود افزایش قیمت این خودروها در حدود ۲۰ تا ۳۰درصد در مقایسه با قیمت قبلی آنها خواهد بود. این در شرایطی است که بازار خودرو در شرایط فعلی نیز افزایش قیمت را تجربه کرده است، قیمت این خودروها بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و اسناد و مدارک خودروسازان محاسبه و تعیین شده است
  • در معاملات روز گذشته بازار خودرو، پراید۱۱۱ با قیمت ۳۸میلیون‌و ۲۰۰هزار تومان، پراید۱۳۱ با قیمت ۳۵میلیون‌تومان، پژو۴۰۵GLX با ۵۷میلیون تومان، تندرپلاس با ۸۸میلیون‌ و ۵۰۰هزارتومان و تیبا۲ با قیمت ۴۴میلیون‌و ۷۰۰هزارتومان معامله شد.
  • همچنین پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۶۲میلیون‌تومان، پژو۲۰۶ تیپ۵ با ۷۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان، دنا پلاس با قیمت ۱۰۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ساینا دنده‌ای با قیمت ۴۷میلیون‌تومان موردمعامله قرارگرفت.
  • بیشترین تغییر قیمت نیز مربوط‌به خودرو دانگ‌فنگ H30 کراس بود که با افزایش قیمت ۵میلیون‌تومانی با قیمت ۱۰۰میلیون‌تومان در بازار خرید و فروش شد.

ایران خودرو   بورس تهران   خساپا   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.