۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 27 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فشار به وزیر صنعت برای تغییر هیات مدیره خودروسازان

فشار به وزیر صنعت برای تغییر هیات مدیره خودروسازان
کد: 32896   تاریخ انتشار :۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۸

مشکلات موجود در زمینه تولید و همچنین فشارهای سیاسی برای تغییر مدیران خودروسازی های بزرگ کشور اکنون از جمله مهمترین معضلاتی است که وزیر جدید صنعت با آن دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش TSEpress رضا رحمانی سومین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت حسن روحانی در حالی به این وزارتخانه آمد که می دانست روزهای سختی را در پیش دارد. تضعیف صنایع و خطوط تولیدی کارخانه ها به دلیل رشد هزینه های سربار تولید از یک سو و نوسانات ارزی نیز از سوی دیگر کار را برای وزیر جدید و معاونانش سخت تر از پیش کرده بود.
  • در همین حال اما فشارهای سیاسی برای تغییرات مدیریتی در بخش های مختلف به خصوص خودروسازی ها از جمله موضوعاتی است که رضا رحمانی این روزها بیش از هر زمانی دیگری در معرض آن قرار گرفته است.
  • طبق اخبار رسیده مشکلات موجود در زمینه تولید و همچنین فشارهای سیاسی برای تغییر مدیران خودروسازی های بزرگ کشور اکنون از جمله مهمترین معضلاتی است که وزیر جدید صنعت با آن دست و پنجه نرم می کند. ناگفته نماند انتصابات غیر کارشناسی و عموما وابسته به مسایل سیاسی همواره یکی از مشکلات مدیریتی در بدنه سازمان های دولتی کشورمان بوده که اخیرا نیز یک نمونه دیگر آن در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی وزارت صنعت را به صدر اخبار کشاند.
  • حال باید دید در نتیجه این فشارها شاهد تغییرات و حضور مدیران جدید در کرسی های مدیریت خودروسازی های کشورمان خواهیم بود یا مقاومت مرد شماره یک صنعت کشورمان در این مسیر ادامه خواهد داشت.

بازار سرمایه   بورس تهران   خودروسازان   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219