۴ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 23 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ساخت اولین لکوموتیو GT-۲۶CW در گروه "مپنا"

ساخت اولین لکوموتیو GT-۲۶CW در گروه
کد: 33023   تاریخ انتشار :۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۷

اولین لکوموتیو GT-۲۶CW از پروژه بازسازی۱۰ دستگاه لکوموتیو کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج تحویل داده شده است.

به گزارش TSEpressبا وجودی که مدیر کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج در روزهای گذشته خبر از ساخت قطعات و مجموعه‌های کمپرسور لکوموتیو GM با توانمندی سازندگان داخلی داده بود که باعث صرفه‌جویی ۴۳ درصدی ارزی شده بود، حالا این مقام مسئول خبر از ساخت اولین لکوموتیو GT-۲۶CW از پروژه بازسازی۱۰ دستگاه لکوموتیوکارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج، داده است.

  • ابراهیم عبیدی با اعلام این خبر گفت: اولین لکوموتیو GT-۲۶CW، بازسازی و جهت بهره‌برداری تحویل ناوگان شد.
  • عبیدی افزود: این اولین لکوموتیو GT-۲۶CW با شماره ۹۱۵ است که توسط شرکت مجری پروژه (گروه مپنا) بازسازی و جهت بهره‌برداری تحویل ناوگان شده است.
  • مدیر کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج با بیان اینکه این لکوموتیو به سیستم میکروپروسسوری MEDHA مجهز شده است، افزود: سیستم ترمز این لکوموتیو نیز از نوع۲۶L به نوع الکتروپنوماتیکی شرکت کنور و کابین لکوموتیوران این لکوموتیو از نوع پنلی موجود به نوع میزکار یا دسکی (Desk ) مطابق لکوموتیوهای امروزی مانند زیمنس و آلستوم جهت سهولت لکوموتیورانی تغییر یافته است.

  • مدیر کارخانجات بازسازی لکوموتیوکرج همچنین گفت: این لکوموتیو تحت آموزش لکوموتیوران، آموزگار لکوموتیوران و کارشناسان برای بهره‌برداری قرارگرفته و تغییرات مذکور برای دیگر لکوموتیوهای این پروژه نیز انجام می‌شود.

بورس تهران   رمپنا   مپنا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219